Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به جرایم تعدادی افراد شرور و بزهکار در شمال استان علیه اتباع بیگانه اشاره و گفت: دستگاه قضایی جرایم علیه اتباع بیگانه را رصد و با مرتکبین برخورد قاطع می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ناصر عتباتی امروز در هفدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان با پرداختن به بازدید از حوزه‌های قضایی شوط و چالدران و طرح مشکلات و نیازمندیهای این دو حوزه، اظهار داشت: باید اقدامات لازم برای مرتفع شدن این نیازمندیها در دو حوزه مذکور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس به جرایم توسط تعداد اندکی شرور و بزهکار در شمال استان علیه اتباع بیگانه اشاره و گفت: دستگاه قضایی جرایم علیه اتباع بیگانه را رصد و با مرتکبین برخورد قاطع می‌کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با درخواست از دادستانها و روسای حوزه‌های قضایی شمال استان که درگیری بیشتری با موضوع ورود و خروج اتباع بیگانه دارند افزود: آنان باید با جدیت و قاطعیت از حقوق مادی، معنوی و انسانی این افراد صیانت کرده و با مرتکبین با شدت و حدت برخورد کنند.

پروسه قضایی در پرونده‌های تصادفات آذربایجان‌غربی ساده‌سازی می‌شوددادستان بوشهر: تعداد متهمان پرونده تخلفات مالی شهرداری گناوه به 7نفر رسید

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در ادامه به آمار و عملکرد استان در شهریورماه اشاره و گفت: آمارها نشانگر این است که برنامه عملیاتی سال 1400 روند اجرایی خوبی پیدا کرده است و به تدریج بهبود عملکرد استان را شاهد هستیم و این روند تا پایان سال تکمیل تر می‌شود.

وی همچنین در سفر به شهرستان چالدران  آموزش خدمات الکترونیک و انفورماتیک را مورد تاکید قرار داد و گفت: اکنون بسیاری از خدمات قوه قضائیه به صورت الکترونیک است که هم در وقت و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی چشمگیری دارد و سرعت خدمت رسانی را هم بسیار بالا برده است، بنابراین باید در کنار کارکنان دستگاه قضایی مردم نیز ضمن یادگیری استفاده از خدمات الکترونیک، کارهای خود را در دستگاه قضایی به صورت الکترونیک انجام دهند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود برخی کمبودها و نیازمندیها اظهار داشت: باید با جدیت و همت جهادی کارها را پیش ببرد و از ظرفیت‌های قانونی موجود استفاده کرد به ویژه در بحث عملکرد ضابطین باید آموزشهای لازم را در پرونده های حساس به آنها  ارائه و براساس قانون انجام وظیفه را از آنها بخواهیم.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل دادگستری آذربایجان غربی علیه اتباع بیگانه دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما