Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی مقصودی با بیان اینکه پروژه احداث تونل «زره» و راه‌های دسترسی در مسیر «شلمزار- ناغان» از سال ۸۵ آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه تا سال ۹۸ تنها ۶۰۰ متر حفاری شده بود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۹۸ با تحول جدی مواجه شد، عنوان کرد: در حال حاضر کار حفاری تونل «زره» به طول هزار و ۴۸۰ متر به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعتبار هزینه شده برای این پروژه را تاکنون ۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: برای لاینینگ تونل «زره» ۱۰۰ میلیارد تومان و در مجموع برای تکمیل و بهره برداری از تونل و مسیرهای دسترسی آن، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

مقصودی تونل زره را بخشی از محور مهم و حیاتی «شهرکرد-شلمزار- ناغان- کارون ۴» دانست و گفت: طول واریانت این تونل ۱۳ کیلومتر است.

وی ادامه داد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه مسیر «شلمزار - ناغان» بین دو شهرستان «کیار» و «اردل» ۲۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

کد خبر 5304467

منبع: مهر

کلیدواژه: تونل راه و شهرسازی شهرکرد کیار راهسازی پروژه نیمه تمام ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی خراسان رضوی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند