Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

دومین مرحله از بیست‌وپنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور ۲۲ و ۲۳ شهریور در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سایپا، ذوب آهن اصفهان، عماد، مقاومت، عقاب نیروی هوایی، سلکتور و فولاد هرمزگان برای کسب بیشترین امتیاز رقابت‌ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مرحله تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد صدرنشینی دور رفت را تکرار کرد و با کسب ۲۷۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۶۴ و ۱۶۱ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

مرحله سوم و پایانی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، ۱۰ و ۱۱ مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خلیج فارس ذوب آهن اصفهان خليج فارس مشهد مقدس فولاد هرمزگان سایپا ورزشگاه آفتاب انقلاب قهرمانی باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد