Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:44:04 GMT

امام جمعه جدید عنبرآباد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۸۹۷۶

امام جمعه جدید عنبرآباد معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سیدمحمد جعفری، رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان در آیین تکریم و معارفه امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه خداوند از نماز جمعه به عنوان ذکر کثیر الهی یاد می‌کند، گفت: نماز جمعه در استان کرمان، گستره بسیار وسیعی دارد که به همت ائمه جمعه بصیر و انقلابی اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه هجرت امامان جمعه از منطقه‌ای به منطقه دیگر بر اساس بررسی‌های گسترده و حصول دلایل منطقی عدیده صورت می‌پذیرد، افزود: حجت‌الاسلام سالاری قریب به ۱۶ سال در سنگر امامت جمعه ارائه خدمت داشته است که حدود ۶ سال آن در عنبرآباد بوده است.

او گفت: حجت‌الاسلام بامری آشنایی خوبی نسبت به عنبرآباد دارد و نیروی جهادی، مسجد محور و روحانی محور است.

حجت الاسلام میثم تارم، امام جمعه شهرستان جیرفت در آیین تکریم و معارفه امام جمعه عنبرآباد گفت: در استان کرمان به همت نماینده ولی فقیه در استان کرمان و دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان، بیش از ۵۵ امام جمعه با سطح کیفی بالا به هدایت سنگر عبادی ـ سیاسی جمعه مشغول هستند.

او افزود: حجت‌الاسلام سالاری، فردی مخلص، انقلابی و جهادی است که برای پیشبرد معارف دینی و مباحث فرهنگی از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این مسیر سلامت خود را نیز به خطر انداخته که اقدامات او شایسته  تکریم است.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه امام جمعه سرباز ولایت و سخنگوی نظام جمهوری اسلامی است و متعلق به هیچ گروه و حزبی نیست و نگاه او تنها به منویات امامین انقلاب است، تصریح کرد: انتظار است امام جمعه جدید عنبرآباد با نشاط جوانی، مسیر ائمه جمعه سابق این منطقه را ادامه دهد.

طی آیینی از خدمات قریب به ۶ ساله حجت‌الااسلام رضا سالاری امام جمعه سابق عنبرآباد تجلیل و حجت‌الاسلام حمید بامری به عنوان امام جمعه جدید عنبرآباد معرفی شد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه تکریم و معارفه استان کرمان حجت الاسلام ائمه جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر