Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:22:17 GMT

انتشار بیانیه مطبوعاتی قلابی برای افزایش ارزش رمز ارز

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۳۷۵

انتشار بیانیه مطبوعاتی قلابی برای افزایش ارزش رمز ارز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، در این بیانیه مطبوعاتی قلابی ادعا شده بود والمارت قصد دارد به زودی پذیرش رمز ارز لایت کوین را برای پرداخت هزینه خرید کالا آغاز کند.

والمارت با تکذیب این بیانیه جعلی تصریح کرد قصد ندارد پذیرش پرداخت با استفاده از لایت کوین را در آینده نزدیک آغاز کند. با این حال انتشار این خبر موجب شد ارزش رمز ارز مذکور به سرعت ۲۰ درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعد از مشخص شدن دروغ بودن خبر مذکور این ارزش دوباره کاهش یافت.

اطلاعیه جعلی والمارت اولین بار از طریق شبکه توزیع اخبار گلوب نیوزوایر منتشر شد. ظاهراً این خبر از طریق ایمیل دریافت شده است. این مؤسسه نیز بعد از تکذیب والمارت خبر مذکور را حذف کرد.

کد خبر 5304562

منبع: مهر

کلیدواژه: رمز ارز رمز ارز غیرمجاز وال مارت ایالات متحده امریکا اخبار جعلی حاکمیت سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی فناوری فضایی شرکت دانش بنیان حکمرانی فضای مجازی گوگل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری فیس بوک تحقیقات علمی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امنیت اطلاعات شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی

سرهنگ اکبر محمدجعفری گفت: در موضوع واریز سود سهام عدالت به حساب شهروندان و بحث کالابرگ و موارد این چنینی سوءاستفاده‌هایی از طرف مجرمین و کلاهبرداران سایبری صورت می‌گیرد و پیامک جعلی ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟