Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ فصل ۲۲-۲۰۲۱ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری چند دیدار شروع می‌شود فصلی که بعد از یک سال درگیری با کرونا قرار است بار دیگر با بازگشت هواداران همراه باشد.

گروه E 

بارسلونا- بایرن مونیخ

دیناموکیف-  بنفیکا

همگان با شنیدن دیدار بارسلونا و بایرن مونیخ به یاد دیدار ۸ بر ۲ دو تیم در دو فصل پیش می‌افتند که در نهایت تیم هانسی فلیک عنوان قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بازی بارسلونا در لیگ قهرمانان بدون لیونل مسی بعد از بیش از یک دهه است. اتفاقی که آبی و اناری‌ها باید به آن عادت کنند. دو تیم مدعی اول صعود این گروه می‌توانند جذاب‌ترین دیدار این شب را در نوکمپ رقم بزنند. باید دید ممفیس دپای می‌تواند در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان با پیراهن بارسلونا خودش را اثبات کند یا تیم ناگلزمان قدم اول را محکم برخواهد داشت.

گروه F

یانگ بویز - منچستریونایتد

ویارئال-  آتالانتا

هر چند اوله گنار سولسشایر بعد از زدن دو گل رونالدو به نیوکاسل گفت این بازیکن قرار نیست در همه بازی‌ها به میدان برود ولی بعید است متخصص گلزنی در لیگ قهرمانان در اولین دیدار یونایتد غایب باشد. یونایتد می‌خواهد در سوییس ۳ امتیاز به دست بیاورد و چه کسی بهتر از رونالدو بهترین گلزن تاریخ رقابت‌ها که کار را برای این تیم به پیش ببرد.

در دیگر دیدار ویارئال در خانه پذیرای آتالانتا ایتالیا است.

گروه G

سویا- سالزبورگ

لیل- ولفسبورگ

کم هیجان‌ترین گروه لیگ قهرمانان روی کاغذ این گروه است که ممکن است جذاب‌ترین بازی‌ها را برای عرضه داشته باشد. سویا اسپانیا قهرمان فصل قبل لیگ اروپا است و در خانه میزبان تیم اتریشی سالزبورگ است و ولفسبورگ صدرنشین بوندسلیگای آلمان به فرانسه خواهد رفت و برابر لیل قرار می‌گیرد.

گروه H

چلسی - زنیت

مالمو- یوونتوس

سردار آزمون و تیمش در اولین گام در ورزشگاه استمفورد بریج در جنوب لندن به مصاف مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها خواهند رفت و کار سختی در پیش خواهند داشت. تیم توماس توخل در ۴ بازی لیگ برتر نیز با ۳ برد و یک تساوی در آنفیلد قدرتمندانه ظاهر شده است. امید تیم روسیه برای گلزنی به آزمون، یروخین و زیوبا است و در طرف مقابل لوکاکو بی صبرانه منتظر است تا اولین گل خود را در لیگ قهرمانان برای چلسی به ثمر برساند.

در دیگر دیدار یوونتوس که این فصل هنوز برد نداشته و عملکرد ضعیفی در لیگ داشته است امیدوار است اولین برد خود را در سوئد جشن بگیرد و به دیدار مالمو خواهد رفت.

پربیننده ترین استقلالی ­ها ساعاتی پیش از بازی با الهلال پولدار شدند / شارژ مالی استقلال حضور مهدی قایدی در تمرین استقلال پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل پاکستان سرمربی کروات به دنبال حضور دائمی دستیارش / اسکوچیچ بی خیال مربی پرسپولیس نمی شود مجیدی: من مقصر باخت هستم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مجدداً به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم مایورکا پالما اسپانیا امشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

این مسابقه در وقت 40 دقیقه قانونی با تساوی 4-4 پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در 10 دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا - اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!