Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مصطفی موسوی مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در نشست مجازی با خبرنگاران از اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی در هفته دفاع مقدس در سطح دانشگاه‌های استان فارس خبر داد و گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به منویات امامین انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی متناسب با وضعیت فعلی کشور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان فارس به همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اجرای برنامه‌های سومین کنگره شهدای دانشجوی استان فارس، یادواره‌های شهدای دانشجو مرحله شهرستانی و دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر استان خبر داد و افزود: مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز (جایگزین راهیان نور سال گذشته) و تقدیر از جوانان نخبه هنری نیز در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، برگزاری دوره توانمند سازی خادم الشهدا و مسئولان اردویی و حفظ آثار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، برگزاری سلسله جلسات وبیناری با حضور راویان و پژوهشگران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: تولید محتوا و نشریات مانند نشریه محتوایی_ گفتمانی با موضوع دفاع مقدس، برپایی کافه سینما (اکران فیلم‌های دفاع مقدس)، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء، شب شعر دانشجویی دفاع مقدس (معلمان حسینی)، برگزاری مسابقات هنری، عکاسی، نقاشی، مقاله و... در حوزه دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی (سلام بر ابراهیم، کتاب دا، بازخوانی میثاق نامه مکتب حاج قاسم، گام دوم انقلاب و...) از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان فارس است.

او با بیان اینکه وبینار تلاوت قرآن مجازی در راستای سومین کنگره شهدای دانشجو برگزار می‌شود و افزود: مراسم غبار روبی و دعا خوانی کنار قبور مطهر شهدای گمنام در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از معرفی شهید شاخص سال دانشجویی در قالب‌های مختلف هنری و رسانه‌ای خبر داد و تصریح کرد: تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس و شهدا و ارسال آن‌ها از طریق پیام کوتاه و شبکه‌های اجتماعی به مخاطبان نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس دانشگاه های فارس دانشگاه های استان هفته دفاع مقدس بسیج دانشجویی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی یزد از باغ موزه دفاع مقدس یزد بازدید کردند.

در این بازدید که به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در قالب درس «آشنایی با دفاع مقدس» به همراه استادان خود از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید و کلاس درس خود را در آنجا برگزار کردند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور استاد درس «آشنایی با دفاع مقدس» ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالار‌های باغ موزه دفاع مقدس در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند.

در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال برای انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم تلاش شده است.

به گزارش آنا، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است.

زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان یزد با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

همچنین در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

استان یزد ۳ هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ۳۰۰ هزار بسیجی و افزون بر ۳۰ هزار رزمنده دارد که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس