Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی کمیته امداد را جزء دستگاه‌های فعال استان در عرصه کمک‌رسانی به آسیب دیدگان کرونا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری» در آیین برگزاری رزمایش نذر شهید قاسم سلیمانی با تقدیر از کمیته امداد و خیران فعال در این عرصه گفت: امروز خداوند را شاکریم که کمک و مواسات با تکیه‌بر دین اسلام در بین مردم جاری است و این طرح الهی در هیچ کجای دنیادیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص مواسات و همدلی و محوریت قرار دادن مسجد در امورات کشوری، افزود: با پیروی از منویات رهبری تاکنون بسته‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: خدا را شاکریم که روح مواسات و کمک در جامعه احیاشده است و همین امر انشاء الله وسیله‌ای برای نزول رحمت الهی و رفع این بیماری در جامعه شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش سازنده مسجد در ایجاد تعامل الهی بین مردم و تأثیر اساسی در حل مشکلات و بحران‌های اجتماعی ازجمله کرونا اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های بی‌بدیل مساجد در برنامه‌ریزی‌های استانی همچون صدر اسلام توجه شود و مسجد محور رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد کرونا کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی

احمد آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، ۹ منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.

وی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.

دهقانیزاده فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری