Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:58:59 GMT

نارندرا مودی به آمریکا می رود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۵۳۱

نارندرا مودی به آمریکا می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیا تودی، نارندرا مودی نخست وزیر هند هفته آینده عازم ایالات متحده است تا هم در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند و هم دیداری با سران کشورهای «کواد» که یک چارچوب امنیتی غیر رسمی است؛ داشته باشد.

قرار است جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، در کاخ سفید از سران گروه کواد استقبال کند که غیر از آمریکا و هند، شامل استرالیا و ژاپن هم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران این ۴ کشور پیشتر در ماه میلادی مارس، دیداری مجازی با یکدیگر داشتند. هدف از تشکیل چارچوب کواد، ایجاد ائتلافی برای مهار چین در منطقه راهبردی ایندوپاسیفیک تلقی می شود.

کد خبر 5304634 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا هندوستان نارندرا مودی گروه کواد مجمع عمومی سازمان ملل متحد افغانستان ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق طالبان ایران لبنان طالبان افغانستان 11 سپتامبر عربستان سعودی پاکستان آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم

تیم‌های فوتبال النصر و الخلیج در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

تک گل این دیدار را آیمریک لاپورت در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند تا سه امتیاز خارج از خانه را از آن خود کنند.

خلاصه بازی النصر و الخلیج کد خبر 748576

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟