Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رحمان محمدی‌راد پس از شکست تیمش برابر تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: به تیم ملی ایران بابت پیروزی و صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. ایران امروز از پاکستان بسیار بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود. سعی کردیم برنامه‌هایی را که برای این بازی داشتیم از جمله راهکارهایی برای پوشش نقاط ضعف خودمان را پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: بازیکنان ایران امروز سرویس‌های خیلی خوبی زدند و در توپ‌های برگشتی بسیار موفق عمل کردند. همین موضوع باعث شد مخصوصاً در امتیازهای بالای ۱۵ از ما فاصله بگیرند و بتوانند نتیجه بازی را به نفع خودشان رقم بزنند.

محمدی راد اضافه کرد: امیدوارم شخصیتی که امروز توی زمین نشان دادیم در بازی‌های بعدی هم به نمایش بگذاریم. مصاف با ایران برای بازیکنان پاکستان تجربه خیلی خوبی بود. چیزهای زیادی یاد گرفتند و به تجربه خودشان اضافه کردند. ایران هم نسبت به دو بازی گذشته عملکرد بهتری از خود نشان داد.

سرمربی تیم ملی پاکستان با ابراز امیدواری برای صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر مسابقات، گفت: امیدوارم در مرحله بعدی، مسابقات قابل قبولی برابر کره‌جنوبی و چین‌تایپه داشته باشیم و به جمع ۴ تیم نهایی صعود کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد رویداد بزرگی برای پاکستان محسوب می‌شود؛ البته فکر می‌کنم پاکستان این شانس را دارد. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند