Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:11:41 GMT

ماجرای احضار نوازندگان دزفولی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۶۷۴

ماجرای احضار نوازندگان دزفولی چه بود؟

به گزارش تابناک به نقل از فارس، احضار نوازندگان دزفولی به اداره پلیس برای انتشار یک کلیپ هم خوانی واکنش‌های مثبت و منفی زیادی را برانگیخت، اما موضوع را از رئیس گروه موسیقی «سل‌لا» جویا شدیم.

 خبری مبنی بر احضار تمام اعضای این گروه توسط نیروی انتظامی شهرستان دزفول در شبکه‌های مجازی خبر ساز شد. همچنین شایعات این خبر تا جایی ادامه یافتند که برخی اعلام کردند تمامی افراد این گروه زندانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما خبرنگار ما اصل این ماجرا را از طریق پیمان یوسفی سرپرست گروه «سل‌لا» یا همان گروه نوازنده‌ای که کلیپ آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری کرد.

یوسفی در این این گفتگو اظهار کرد: نه تنها دستگیری بلکه احضاری در کار نبود و در برخوردی کاملا محترمانه و به عنوان نماینده گروه به پلیس و دیدار با دادستان دزفول دعوت شدم.

وی افزود: در جلسه‌ای که با بنده برگزار گردید راه‌های قانونی برای اجرای دیگر برنامه‌ها در آینده عنوان شد.

سرپرست گروه موسیقی سل‌لا عنوان کرد: انتشار خبری کذب مبنی بر احضار و یا دستگیری تمامی اعضای گروه موجب شد تا افراد سودجو و شبکه‌های معاند از موضوع تماما سو استفاده کنند.

وی در بیان دلیل دعوتش به پلیس امنیت گفت: نداشتن برخی از مجوزات و انتشار فیلم در ایام محرم دلایلی بودند که موجب دعوت به گفت گو برای ارائه توضحیات در اداره پلیس شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت احضار نوازندگان دزفولی پلیس امنیت اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتای گیلان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی، صفحه‌ای با ۲۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و سرو مشروب می‌کرد.

او افزود: بعد از اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۰ ساله پرونده در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس فتای گیلان، طی بررسی‌های صورت گرفته این فرد با هدف کسب در آمد اقدام به بارگزاری و تبلیغات تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ نقی‌مهر هشدار داد: افرادی که بخواهند با ترفند‌های مختلف و با انتشار محتوا‌های نامتعارف باعث رواج بی بند و باری و فساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • شباهت در اسم و چهره؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟ | ماجرای فیلم جنجالی
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان