Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:32:04 GMT

توجه به اقتصاد مقاومتی و درون لازمه توسعه است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۶۸۲

توجه به اقتصاد مقاومتی و درون لازمه توسعه است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیران اقتصاد و دارایی استان با بیان اینکه اقتصاد باید مقاومتی و متکی به درون و ملت باشد، گفت: ما در کشور همه چیز را داریم و هشت تا ۹ درصد منابع جهان را در اختیار داریم.

وی نبود نظارت بر تسهیلات ارائه شده و انحراف در آن را از جمله گلوگاه‌های فساد یاد کرد و گفت: جذب سرمایه گذاری کار بدی نیست اما کار بانک آن است که سرمایه‌ها را به سمت تولید سوق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تسهیل فرایند جذب سرمایه گذاری، نبود رایزن اقتصادی در بسیاری از کشورها را از جمله مشکلات و موانع بیان کرد و گفت: رایزن اقتصادی برای رصد و پایش بازارهای هدف نداریم و متأسفانه فقط به دو تا سه کشور غربی بسنده کرده ایم.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی سازی شاهد بروز تخلفاتی بودیم، گفت: معوقات بانکی و کلان از دیگر موانع اقتصادی است.

امام جمعه ساری افزود: با نگاه دلسوزی، نظارت و فسادستیزی کارها به خوبی پیش می‌رود و باید این نگاه را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه نهاده‌ها در انبارها در حال پوسیدن است، گفت: این درحالی که دام‌ها از گرسنگی در حال کشتار و ذبح هستند.

کد خبر 5304740

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران اقتصاد ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی اردبیل خراسان رضوی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟