Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@05:05:14 GMT

شناسایی سر شبکه فروش داروی کرونای بیمارستانی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۷۱۵

‍‍‍‍‍‍

معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: سر شبکه ۳۰ نفره که دارو‌های کرونا را از بیمارستان خارج و اقدام به فروش دارو از طریق داروخانه‌ها در بازار آزاد می‌کردند، ناسایی شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عرب انصاری در ارتباط تصویری با بخش خبری ساعت ۱۳ افزود: در بررسی توزیع دارو‌های مربوط با کرونا به فعالیت ۵ شبکه رسیدیم که هرکدام بین ۵ الی ۷ نفر بودند که به خروج دارو از بیمارستان و فروش از طریق داروخانه‌ها در بازار سیاه اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سازمان بازرسی کل در ادامه اظهار کرد: حدود ۳۰ نفر دارو‌های کرونا را از بیمارستان خارج و اقدام به فروش دارو از طریق داروخانه‌ها در بازار آزاد می‌کردند.   عرب انصاری گفت:  نفر عمده و سر شبکه این باند شناسایی و حسابهای افراد بازداشت شده ردیابی شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: شناسایی ، داور ، داروخانه ، فروش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شناسایی داور داروخانه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور