Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:06:27 GMT

مشارکت جامعه ورزشی خوزستان در طرح اهدای خون

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۷۴۸

مشارکت جامعه ورزشی خوزستان در طرح اهدای خون

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور روزدار رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان با اشاره به برنامه ریزی برای حضور جامعه ورزش استان در طرح سراسری اهدای خون در ۳۱ شهریورماه گفت: اهدای خون اهدای زندگی و وجود خون در بیمارستان‌ها و بانک‌های انتقال خون ضروری بوده، ولی باتوجه به کاهش ذخایر خونی در بیمارستان‌ها مشکلاتی برای بیماران ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خیلی از بیماران مثل بیماران تالاسمی، بیماران تحت شیمی درمانی یا بیماران تحت عمل جراحی قلب، نیازمند خونگیری مستمر هستند که نرسیدن خون به موقع و به میزان مناسب به آن‌ها ممکن است سبب مرگ بسیاری از آنها شود.

روزدار بیان داشت: قرار است جامعه ورزش خوزستان در مراسمی اقدام به خون دهی برای بیماران نیازمند کند و آنها می‌توانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون جامعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم هدایت‌گر جامعه است

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام و هدایت‌گر جامعه است.

به گزارس خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین نواختن زنگ سپاس معلم که به صورت نمادین در دبستان حضرت مریم (س) حمیدیه انجام شد، اظهار کرد: معلمان انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهند یعنی همان کاری که پیامبر (ص) انجام می‌دهند، قرآن می‌فرماید انسان‌ها قبل از علم و حکمت، در ضلالت گمراهی می‌روند و آنچه انسان را هدایت می‌کند، علم و دانش است و این مسئولیت سنگین بر عهده معلمان است.

وی افزود: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است، امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

حبیبی اضافه کرد: امروز کارهای فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست، روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

کد خبر 749379

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه