Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» نسبت به عملکرد غیرقانونی برخی سایت های مجازی که اقدام به انتشار برخی از اطلاعیه ها برای جذب بازیگر برای سریال «سلمان فارسی» کرده اند، هشدار داد و عنوان کرد که این موضوع از طریق پلیس فتا در حال پیگیری است.

 احسان ناظم بکایی در توضیحاتی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر برخی از سایت های مجازی در اقداماتی غیرقانونی، اطلاعیه هایی برای جذب بازیگر در سریال «سلمان فارسی» را منتشر کرده اند؛ اقداماتی از جمله گرفتن شماره کارت، عکس و فیلم از افراد مختلف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در برنامه «صبح به خیر ایران» شبکه یک سیما حاضر شده بود، تاکید کرد: هر اتفاقی اگر قرار باشد برای پروژه بیفتد، جذب بازیگر، عوامل و یا هر نکته دیگر، رسما از طریق سازمان صداوسیما، مرکز سیمافیلم یا خود پروژه به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد؛ بنابراین چه آنهایی که به پروژه علاقمندند و چه آنهایی که تماس گرفتند، صبوری داشته باشند. چون  پروژه واقعا پروژه طولانی مدتی است و از طرفی تحت تاثیر این حرف ها و نکات قرار نگیرند. البته این موضوع از طریق پلیس فتا در حال پیگیری است.

 ساخت سریال «سلمان فارسی» حداقل ۵ سال به طول خواهد انجامید و تاکنون ۲۵ درصد از این سریال تاریخی تولید شده است. ضمن اینکه از میان ۲۰ هزار بازیگری که برای این سریال شناسایی شده اند، بیش از ۱۵۰۰ بازیگر جلوی دوربین داود میرباقری قرار گرفته اند.

سریال سلمان فارسی در سه فصل روایت می شود که تاکنون بخش زیادی از فصل بیزانس که ۲۵ درصد از کار است تصویربرداری شده است.

بکایی در این زمینه گفته است: این فصل تولید سختی دارد و جاده‌ای است و سلمان فارسی سرگشته از این دیر به آن دیر و از این کلیسا به آن کلیسا می‌رود و نهایتاً با راهنمایی‌ها به سمت حجاز حرکت می‌کند تا منجی موعود را ببیند./ایسنا

بیشتر بخوانید

درد دل های داود میرباقری درباره سریال «سلمان فارسی»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر

 

 

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت