Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:26:26 GMT

حضور «قصیده گاو سفید» در بخش مسابقه جشنواره فیلم زوریخ

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۰۶۳

حضور «قصیده گاو سفید» در بخش مسابقه جشنواره فیلم زوریخ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی در دهمین حضور بین‌المللی‌اش در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره فیلم زوریخ سوئیس روی پرده خواهد رفت.

«قصیده گاو سفید» تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه امسال جشنواره فیلم زوریخ خواهد بود که با سیزده فیلم دیگر برای دریافت جایزه چشم طلایی این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم زوریخ هر ساله میزبان صد و ده هزار مخاطب حرفه‌ای سینما و هزار و پانصد خبرنگار یا آژانس خبری از سرتاسر اروپا و جهان است.

اکران‌های سراسری و گسترده فیلم «قصیده گاو سفید» به زودی و در سطح جهانی و توسط بیش از بیست پخش‌کننده بین‌المللی آغاز خواهد شد.

مریم مقدم، علیرضا ثانی فر، آوین پوررئوفی، فرید قبادی، لیلی فرهادپور، سوده ازقندب، امیر شریعت، ماهور احمدی، محمد حیدری، زهرا پرهون، ابراهیم گله دارزاده، سمیه برجی، مهدی پیله‌وری، ماندانا معزی پور، سمکو روشنی و پوریا رحیمی‌سام بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 5304748 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم قصیده گاو سفید حضور هنر ایران در جهان زوریخ حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه روز ملی سینما موسیقی ایرانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم ونیز فیلم زالاوا فیلم سینمایی سازمان صداوسیما برنامه رادیویی شبکه یک سیما رادیو نمایش موزه سینما جشنواره فیلم زوریخ قصیده گاو سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد