Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@02:56:36 GMT

«اسلامی و شمخانی» در مورد توافق با گروسی توضیح دهند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۱۷۲

«اسلامی و شمخانی» در مورد توافق با گروسی توضیح دهند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است از رئیس سازمان انرژی اتمی و دبیر شورای عالی امنیت ملی جهت حضور در مجلس دعوت شود تا توضیحاتی درباره سفر اخیر گروسی دهند.

به گزارش مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۳ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: در سفر اخیر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، جلسات و توافقاتی حاصل شده که اطلاع رسانی کافی آن برای مجلس و افکار عمومی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: الان جنگ، جنگ روایت هاست و از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنم که رئیس سازمان انرژی اتمی و دبیر شورای عالی امنیت ملی به مجلس بیاید و توضیحاتی درباره جلسات و توافقات انجام شده با گروسی به نمایندگان ارائه دهند.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی گفت: ما به زودی تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی را آغاز خواهیم کرد و دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستیم تا هم خلاء‌های قانونی برطرف شودو هم متخلفان معرفی شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر مجموعه‌ای که یک ریال از بیت المال استفاده کند، در هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی مورد بررسی قرار می‌گیرد و قرار است سامانه‌ای هم در این زمینه برای دریافت گزارش‌های مردمی ایجاد شود.

شریعتی ادامه داد: تحول در بودجه ریزی کشور اهمیت زیادی دارد و مقام معظم رهبری هم از سال ۹۷ تاکید فرمودند که تحول در ساختار بودجه عملیاتی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بانیان وضع موجود در سازمان برنامه و بودجه که اعتقادی به این تحول نداشتند یا عزم و اراده‌ای برای ایجاد تحول ساختاری در بودجه نداشتند مجددا حکم گرفتند و مسئول تدوین بودجه ۱۴۰۱ شدند.

وی اظهار داشت: کسری بودجه یکی از مشکلات اساسی کشور است و لازم است تحول اساسی در ساختار بودجه ایجاد شود و دولت یک بودجه خوب و بی اشکالی را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رافائل گروسی سازمان انرژی اتمی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد