Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،صبح امروز آیین افتتاح نخستین مرکز واکسیناسیون کرونا خرمشهر با حضور مسئولان منطقه در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر در آیین افتتاح این مرکز گفت: با افتتاح این مرکز زمینه ای فراهم می شود تا مردم در کوتاه ترین زمان تزریق واکسن را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از شهروندان خواست تا فرصت را غنیمت شمرده و هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند و این کار را به تاخیر نیندازند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه برای قطع انتقال زنجیره ویروس، واکسیناسیون یک نیاز اساسی است تا درصد بالایی از مردم ایمن شوند، افزود: در این بین همراهی همه‌جانبه یک امر ضروری است و امید است در این مسیر نیز مردم نهایت همکاری را داشته باشند تا به بتوان به آن نقطه مطلوب رسید.

او بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: بر هر مسلمانی واجب است که هم سلامت خود را حفظ کند و هم به سلامت دیگران احترام بگذارد و باید این را به یاد داشته باشد که اگر به خاطر بی‌توجهی کسی بیمار شود و آسیب ببنید، شخص خاطی در قبال آن ضامن و مسئول است.

در ادامه محمد حیدری، فرماندار ویژه خرمشهر نیز، اظهار کرد: امروز با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، نخستین مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کرونا در خرمشهر افتتاح شد.

او به اقدامات اخیر دولت برای تامین واکسن اشاره کرد و گفت: دولت این روزها تمام توان خود را به کار گرفته تا با افزایش واردات واکسن و افزایش تولید واکسن داخلی تغییرات بسیاری را در این فضا ایجاد کند که در 20روز گذشته به خوبی این تغییر قابل مشاهده بود.

فرماندار خرمشهر از بهبود اوضاع منطقه از نظر شیوع کرونا خبر داد و بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد بودیم که با تلاش کادر درمان و مجموعه‌های مراکز بهداشتی، روند ابتلا و بستری کاهش پیدا کرده است و در حال عبور از پیک پنجم کرونا هستیم.

او ادامه داد: در این بین مردم اما باید همچون گذشته برای دریافت واکسن کرونا مشارکت عمومی داشته باشند چرا که سرنوشت مشترک همه ما در گرو کار گروهی و مشارکت عمومی است و در این مسیر هر شخصی که خود را واکسینه کند گویی که کل جامعه را واکسینه کرده است.
حیدری از دعوت عمومی برای واکسیناسیون در خرمشهر خبر داد و گفت: در روزهای آینده با همراهی امام جمعه شهرستان و با استفاده از ظرفیت بزرگان، متنفذین و نخبگان و هر فردی که می تواند در اقناع عمومی و تشویق به تزریق واکسن موثر باشد، برای این مهم دعوت عمومی گسترده‌ای انجام خواهدشد.

فرماندار خرمشهر نیز بر لزوم رعایت دستور العمل های و عمل به توصیه های بهداشتی از سوی مردم حتی پس از تزریق واکسن تاکید کرد.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسناسیون کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی