Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:31:14 GMT

کورتوا: دلم برای برنابئو تنگ شده بود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۳۱۲

کورتوا: دلم برای برنابئو تنگ شده بود

گلر بلژیکی رئال از بازگشت به برنابئو و بازی مقابل هواداران بسیار خوشحال بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شنبه شب پس از 560 روز به برنابئو بازگشت و در یک دیدار مهیج و با حضور 25 هزار هوادار، توانست 5-2 بر سلتا پیروز شود. با این برد پرگل رئال توانست به صدر لالیگا برسد.

برگشت به برنابئو برای کورتوا اما چندان خوش یمن نبود و او نتوانست کلین شیت کند ولی گلر بلژیکی خوشحال است که پس از مدت ها در برنابئو به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کورتوا در این رابطه گفت:« نتیجه 5-2 عالی بود ولی مهمتر، حضور 25 هزار هواداری بود که از دقیقه یک حمایت و تشویق کردند. این حمایت در روزهای خوب و بد برای ما بازیکنان بسیار ارزشمند است. اینگونه است که یک ورزشگاه تبدیل به خانه می شود. واقعا هیجان انگیز بود و دلم برایم بازی مقابل هواداران تنگ شده بود.»

 

 

 

 

کورتوا ادامه داد:« تمام فصل گذشته در ورزشگاه دی استفانو بازی کردیم که در قیاس با برنابئو کوچک است. هرچند بازسازی برنابئو کامل نشده ولی می توان حدس زد که پس از بازسازی کامل، چه ورزشگاه فوق العاده ای خواهد شد و همه را تحت تاثر قرار می دهد. این خانه ماست و هر تیمی واردش می شود، حس خواهد کرد که کار دشواری پیش رو دارد.»

 

 

رئال مادرید تیبو کورتوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد