Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@21:38:37 GMT

برکناری وزیر ورزش تونس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۴۲۲

رئیس جمهوری تونس وزیر ورزش و جوانان را برکنار کرد و جنبش النهضه نیز خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی و ریاست جمهوری شد. ناطقان: به نقل از شبکه خبری الجزیره، قیس سعید، رئیس جمهوری تونس در ادامه اقدامات فوق العاده خود، سهام العیادی را که توسط هشام المشیشی، نخست وزیر برکنار شده این کشور برای وزارت ورزش و جوانان تعیین شده بود، برکنار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد القومانی، رئیس کمیته اداره بحران سیاسی در جنبش النهضه عدم عمل به قانون اساسی یا تغییر آن را رد و اعلام کرد، حزبش تنها با تغییر برخی از فصول قانون اساسی موافق است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری بیش از حد قانون اساسی را نقض کرده است، از سعید خواست موضع خود را درباره نظام سیاسی روشن کند و تداخل آرای وی را درباره نظام سیاسی به باد انتقاد گرفت.

القومانی از رئیس جمهوری خواست، به قانون اساسی پایبند بوده و برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی و ریاست جمهوری اقدام کند.

همچنین نورالدین الطبوبی، دبیرکل حزب اتحادیه مشاغل تونس از طرف‌های حاکم بابت ضایع کردن فرصت‌های بازسازی این کشور انتقاد کرد.

وی گفت، هیچ کس نمی‌تواند بر کشور حکومت کرده و هرکاری که خواست انجام دهد. اتحادیه از گزینه های ملی، دموکراتیک و اجتماعی حمایت خواهد کرد و در مقابل کسانی که خارج از این گزینه ها باشند، خواهد ایستاد. منبع: ایسنا برچسب ها: برکناری ، وزیر ورزش ، تونس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برکناری وزیر ورزش تونس قانون اساسی رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد، بدون شک آفات و موانع زیادی وجود دارد اما باید در زوایا و قواعد مختلف قانون رعایت شود.

 آیت الله علیرضا عبادی امروز پنجشنبه (۶ ارردیبهشت) در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری اظهار کرد: اصل نهضت، انقلاب و نظام برای حق و عدالت است و این هدیه بزرگ خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه جریان پنجم اردیبهشت طبس یک سمبل است، افزود: این مهم منحصر به این امر تنها نیست. در فتنه سال ۸۸ که زبان دیپلماسی را کنار زدند، دشمن شکست مفتضحانه ای خورد.

وی تصریح کرد: هر کجا کم آوردیم باید به قانون اساسی رجوع کنیم، همه ما یک خانواده هستیم و مسئولان مختلف باید کمک کنند تا یک نهادی همانند فراجا تنها نماند.

وی افزود: در اغتشاشات تحمیلی دشمن دچار آسیب هایی شدیم اما در مقابل آن جوان های ما همه گوش شنوا دارند و می توان با آن ها حرف زد منتها در کنار عمل. 

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن در تبلیغات و توجیهات مهارت دارد اما مقاومت مردم غزه و عملیات وعده صادق گوش ها را شنوا کرده و همه باید هماهنگ و حساب شده با هم عمل کنیم.

آیت الله عبادی در پایان تصریح کرد: ما حرف برای گفتن داریم اما شرایط این تبیین را باید با کار فرهنگی فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد