Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:30:11 GMT

ذوق زدگی سعودی ها از شکست استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۴۲۵

ذوق زدگی سعودی ها از شکست استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از حساس ترین بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و الهلال به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید.

شکست استقلال برابر الهلال در رسانه های عربی بازتاب داشت که در این گزارش به آن می پردازیم.

الریاضیه

” الهلال باز هم در یک چهارم”

این روزنامه عربستانی بعد از بازی نوشت:

الهلال با شکست دو بر صفر استقلال برای هشتمین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال از همان ابتدا توانست مالکیت توپ را تصاحب کند اما جدی ترین موقعیت را استقلال خلق کرد که ضربه ارسلان مطهری را در دقیقه ۲۵ المعیوف به زیبایی مهار کرد. استقلال روی ضد حملات و اشتباهات خط دفاعی الهلال به دنبال گلزنی بود اما این گومیس بود که روی پاس استادانه پریرا از کمند خط دفاعی استقلال خود را رها ساخت و توانست با هوش بالای خود گل نخست را به ثمر رساند.

بعد از این گل الهلال منظم تر و بهتر ظاهر شد این درحالی بود که استقلال عقب کشید و به ضد حملات روی آورد. در نیمه دوم باز هم این الهلال بود که بازی را بهتر آغاز کرد و سالم الدوسری روی پاس مارگا گل دوم را به ثمر رساند. بعد از این گل حملات استقلال بیشتر شد و المعیوف با یک واکنش خود دیگر اجازه نداد که دروازه اش باز شود. در نهایت بازی با همین پیروزی دو بر صفر الهلال به پایان رسید.

سعودی اسپورت

” الهلال استقلال را با دو گل شکست داد و منتظر النصر در یک چهارم است”

این سایت عربستانی هم نوشت:

جدال حساس استقلا‌ل برابر الهلال با دو گل به سود الهلال به پایان رسید. قرعه کشی یک چهارم نهایی روز جمعه برگزار خواهد شد و الهلال منتظر هموطنش النصر در مرحله بعد است که باید امشب برابر تراکتور سازی به میدان رود. الهلال بازی را در نیمه نخست خوب آغاز نکرد و اگر درخشش المعیوف نبود دروازه تیم باز می شد. سنگربان الهلال با چند واکنش خوب خود اجازه نداد که دروازه اش باز شود. الهلال در نیمه دوم کاملا بازی را در اختیار داشت و گل دوم را هم زد. استقلال بعد از گل دوم الهلال به بازی هجومی روی آورد به این امید که اختلاف را کم کند اما تلاش های این تیم جواب نداد.

این روزنامه سعودی در ادامه مدعی شد که بعد از بازی هواداران استقلال با مدیران باشگاه درگیر شده اند و الهلال با این پیروزی باشگاه استقلال را با مشکل مواجه ساخته است.

البیان

” پیروزی الهلال برابر استقلا‌ل ایران”

این روزنامه اماراتی نوشت:

الهلال با پیروزی دو بر صفر برابر استقلال توانست راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. گل های الهلال را گومیس فرانسوی و الدوسری به ثمر رساندند. الهلال فرصت های زیادی در این بازی از دست داد و می توانست اختلاف را هم بیشتر کند البته استقلال هم فرصت های خوبی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

بی ان اسپورت قطر

” الهلال با شکست استقلا‌ل راهی یک چهارم شد”

این شبکه قطری نوشت:

در یکی از بازی هاس حساس یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الهلال و استقلال به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی استقلال و البته در امارات برگزارشد با پیروزی دو بر صفر الهلال به پایان رسید تا این تیم راهی یک چهارم شود.

سایت کوره

“ادامه برتری الهلال برابر تیم های ایرانی”

این سایت عربی هم نوشت:

الهلال با پیروزی که برابر استقلا‌ل به دست آورد برای هشتمین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. الهلال زیر نظر ژاردیم عملکرد خوب و قانع کننده ای در این بازی داشت. این تیم هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم توازن لازم را در خط دفاعی و حمله داشت این درحالی بود که بازیکنان استقلال بازی را محتاطانه آغاز کردند تا جایی که مالکیت توپ را به الهلال دادند و در زمین خود جمع شدند.

این سایت در ادامه نوشت:

‌استقلال در این بازی با دو گل شکست داد اما چند بار دروازه المعیوف را تهدید کرد که واکنش های خوب این دروازه بان باعث شد تا دروازه الهلال بسته بماند. فرهاد مجیدی بعد از آنکه تیمش عقب افتاد تعویض های هجومی انجام داد اما بازی آنگونه که الهلال دوست داشت پیش رفت. الهلال درحالی که استقلال حمله می کرد می توانست گل های خود را بیشتر کند اما بازی با همین نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک چهارم نهایی پایان رسید دو بر صفر استقلا ل ل برابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن