Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – خبر ورزشی – هادی رضایی با هفتمین قهرمانی در پارالمپیک و پایان کارش در تیم ملی والیبال نشسته، به پیشنهادات جدید فکر می‌کند. او که در توکیو، هم سرپرست کاروان سردار دل‌ها بود و هم سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، باز هم همان اتفاقی را رقم زد که می‌خواست؛ قهرمانی، آن هم با اقتدار. اگر چه تیمش بدون ست باخته به فینال رسید و خیلی‌ها توقع قهرمانی با رکورد جدیدی را از والیبال نشسته داشتند اما روسیه حریف جدیدش در فینال، یک ست برد تا شاگردان هادی رضایی با یک ست باخته روی سکوی قهرمانی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که سؤال خیلی از خبرنگاران در مصاحبه با هادی رضایی بود. یک هفته بعد از پایان پارالمپیک توکیو، خبر کناره‌گیری سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، مثل بمب ترکید.

دیگر سرمربی نیستم
 خبری که هادی رضایی درباره آن می‌گوید: «من قرارداد کتبی برای سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته نداشتم و قراردادم تنها اخلاقی بود، آن هم تا پایان پارالمپیک، حالا هم قراردادم تمام شده و دیگر سرمربی تیم نیستم چرا که بازی‌ها تمام شده است. من هم نمی‌خواهم مثل بعضی‌ها بگویم استعفا دادم، من خودم می‌روم، چرا که سرمربی نیستم.»

آلکنو ۱۵۰ هزار یورو گرفت، من ۶ میلیون
سرمربی پرافتخار تیم ملی والیبال نشسته البته کمی هم دلخور است و می گوید:«فدراسیون والیبال برای سه ماه با ولادیمیر آلکنو، قرارداد ۱۵۰ هزار یورویی بست. آن وقت، حقوق من ماهی ۶ میلیون بود که با کسر ۱۰ درصد مالیات ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌گرفتم. این حرف را زدم نه بابت اینکه بگویم بحث من مالی است که نیست. پاداش مربی جوانی که شاگردش مدال گرفته هم از من بیشتر است. باز هم می‌گویم حرف من پول نیست. من اصلاً با تیمم بابت پول کار نمی‌کردم چرا که روزی‌ام دست خداست.»

سه پیشنهاد خارجی دارم
او حتی کناره‌گیری‌اش از سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته را هم به مسئله مالی ربط نمی‌دهد و می گوید:«پیشنهادات خارجی هم بابت پول نیست. فکر می‌کنم قیافه‌ام تکراری شده است (‌با خنده). من دو پیشنهاد اروپایی دارم و با پیشنهاد جدید از قاره آمریکا شد، سه پیشنهاد. البته دلم نمی‌خواهد مقابل ایران قرار بگیریم.»

رئیس فدراسیون فقط مصاحبه می کند
هادی رضایی بیشتر بابت فشارهای زیادی که تحمل کرده، می‌خواهد دیگر سرمربی تیم ملی نباشد. او گفت:«من این مدت فشارهای زیادی را از رسانه‌ها، مردم و… تحمل کردم. البته که توقع مردم درست است، آنها دوست دارند این مدال سنتی به ایران بیاید. در حالی که قهرمانی برنامه‌ریزی می‌خواهد و شرایط. ما رئیس فدراسیونی داریم که فقط مصاحبه می‌کند. اگر خسروی‌وفا را هم از کمیته ملی پارالمپیک بگیریم، هیچی نمی‌ماند. با این وضعیت تنها روز به روز شرایط سخت‌تر می‌شود.»
می خواهم یکسال استراحت کنم
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، حالا حرف از استراحت می‌زند و می گوید:«فشارها همه‌جانبه است، ما دو ماه دیگر قهرمانی آسیا را داریم و اسفند هم جهانی که انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است اما هنوز هیچ برنامه‌ای برای تیم نیست. به هر حال من تا به حال دوشغله بودم و حالا می‌خواهم یک سالی استراحت کنم. شک نکنید قحط‌الرجال هم نیست و سرمربی دیگری برای تیم ملی‌ گیر می‌آید.»
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نشسته تیم ملی والیبال نشسته تیم ملی والیبال نشسته سرمربی تیم ملی هادی رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال