Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: شرکت در کلاس‌های حضوری به صورت اختیاری است و دانشجویان تهرانی و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند می‌توانند حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه‌ای با حضور محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه و مدیران حوزه آموزش با نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) و اعضای شورای صنفی دانشجویان در خصوص طرح مسائل آموزشی و مشکلات دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مواردی در خصوص وضعیت آموزشی و تشکیل کلاس‌های درسی به صورت حضوری و مجازی در ترم آینده، شهریه دانشجویان، ارزشیابی اساتید از سوی دانشجویان، وضعیت کارآموزی، نحوه ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود، همکاری دانشجویان در طرح واکسیناسیون از سوی نمایندگان دانشجویان انجمن اسلامی مطرح شد.

همچنین مواردی از قبیل نحوه بازگشایی، نسبت تعداد اعضای هیأت علمی دانشکده‌ها با دانشجویان در دانشکده‌های مختلف، تاکید به اجرای مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه در خصوص حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان و مشکلات خاص دانشجویان دانشکده‌های دندانپزشکی و توانبخشی از سوی اعضای شورای صنفی دانشجویان عنوان شد.

 

صدوقی معاون آموزشی دانشگاه توضیحات مفصلی در خصوص سوالات و پیشنهادات مطروحه ارائه کردند و مقرر شد موارد لازم از طرف حوزه معاونت آموزشی پیگیری شود.


محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بررسی موارد مطروحه و پیشنهادات، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و در ادامه دستورات لازم برای موارد قابل پیگیری را صادر کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آموزش ترکیبی (حضوری و مجازی) و ادامه آموزش از طریق سامانه نوید در سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی درباره حضور دانشجویان گفت: با گسترده شدن واکسیناسیون دانشجویان و اعضای خانواده‌های آن‌ها کم کم به سمت حضوری شدن پیش می‌رویم. البته شرکت در کلاس‌های حضوری به صورت اختیاری است و دانشجویان تهرانی و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند می‌توانند حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند.

صدوقی در ادامه از ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود به صورت مجازی طبق روال سال گذشته خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علوم پزشکی شهید بهشتی واکسیناسیون کلاس حضوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معاون آموزشی دانشگاه کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد