Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، متن کامل اطلاعیه‌ی این سازمان درباره اقدامات انجام شده برای تامین و تخصیص واکسن کرونا برای اعضای سازمان به شرح زیر است:

«اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای وظیفه خطیری در ایجاد، نگهداشت و بروز رسانی زیرساخت‌های فناورانه مورد نیاز جهت ارایه خدمات ضروری به آحاد جامعه در حوزه‌های مختلف دورکاری، آموزش آنلاین، سلامت الکترونیک، بانکداری دیجیتال، فروشگاه‌های آنلاین، حمل و نقل، سرویس‌های ارتباطی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در دوران پاندمی کووید ۱۹ دارند.

با توجه به مواجهه‌ی مستقیم و مستمر اعضای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات با گروه‌های مختلف اجتماعی و همچنین عدم بهره‌مندی آن‌ها از تمهیداتی از جمله دورکاری و کاهش ساعت کاری و همچنین عدم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از مراجعان، متاسفانه طی ماه‌‎های گذشته شاهد ابتلا و جان باختن تعدادی از اعضای صنف و خانواده‌ی آن‌ها به دلیل ویروس کرونا بوده‌ایم.

بنا به دلایل ذکر شده و همچنین با عنایت به قسمت دوم بند ۲-۳ فاز سوم برنامه ملی استقرار و گسترش واکسیناسیون کرونا و با توجه به اینکه آمار ابتلای اعضای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات به دلیل مواجه‌ی بسیار با گروه‌های مختلف اجتماعی بالا است، از ماه‌های گذشته مکاتبات و پیگیری‌های مستمر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور صیانت از جان اعضای سازمان که در خط مقدم بروز رسانی زیرساخت‌های فناورانه در کشور فعال هستند، صورت گرفته است.

در همین راستا به اطلاع اعضای محترم می‌رسانیم که خوشبختانه پیگیری‌های مستمر با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به نتیجه رسید و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران قول همکاری و مساعدت به منظور تزریق واکسن کرونا به پرسنل و اعضای سازمان را گرفته است.

به همین منظور از اعضای محترم سازمان نظام صنفی رایانه‌­ای استان تهران درخواست می­‌شود چنانچه تاکنون برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌­اند، مشخصات پرسنل خود را در فایل ضمیمه خبر تکمیل کرده و به همراه تصویر آخرین لیست بیمه تامین اجتماعی، به نشانی الکترونیکی Info@tehrannsr.org ارسال کنند. همچنین به منظور اخذ تاییدیه دریافت ایمیل، با شماره تلفن ۸۸۷۳۴۴۹۹ داخلی ۱۰۳ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است در صورت اختصاص واکسن به سازمان، اولویت با شرکت­‌هایی است که فایل اکسل و لیست بیمه تامین اجتماعی را سریع‌تر برای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ارسال کرده‌­اند».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان نظام صنفی رایانه ای واکسیناسیون کرونا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران اعضای سازمان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • کیس رایانه مینیاتوری + فیلم
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!