Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله عسگری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه مبنای بازرسی و نظارت بر بازار مرغ، قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است، افزود: سهمیه مرغ میادین و فروشگاه‌های بسته‌بندی استان تهران نیز از اوایل هفته آینده افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: مرغ در تهران به اندازه کافی موجود است و غرفه های میادین شهرداری به هیچ عنوان اجازه ندارند مرغ را با قیمت بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ هزار تومان به شهروندان عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خاطرنشان کرد: هرگونه بی نظمی و رفتار خارج از چارچوب مصوب، به صورت جدی دنبال و با متخلفان برخورد می شود.

به گفته عسگری، هشت درصد از مرغ مورد نیاز استان در تهران تولید و ۹۲ درصد آن از استان های دیگر بخصوص شهرهای شمالی کشور تامین می‌شود.

وی اذعان داشت: سازمان دامپزشکی و سایر دستگاه‌های متولی دقت لازم را در نظارت و بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های دامی داشته باشند تا سلامت مردم به خطر نیافتد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در خصوص افزایش قیمت تخم مرغ در استان نیز گفت: رسما قیمت تخم مرغ افزایش نیافته است اما در تحقیقات میدانی، بازرسان از افزایش قیمت ها به ما اطلاع داده اند.

عسگری با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار تخم مرغ آغاز شده است، افزود: یک تیم مشترک برای بازرسی و نظارت از شبکه توزیع مرغ و نان نیز در تهران در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها شهر تهران گوشت مرغ مرغداری صنعت مرغداری جوجه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران گوشت مرغ مرغداری شهر تهران گوشت مرغ مرغداری صنعت مرغداری جوجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره جوجه ریزی مرغ گوشتی و تولید گوشت مرغ استان مازندران در فروردین ماه امسال، گفت: برای اولین بار در صنعت طیور کشور در قبل و بعد از انقلاب، مازندران موفق به کسب رتبه اول و ثبت رکورد بی سابقه ۱۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۶ قطعه جوجه ریزی در فروردین ماه شد.

او با بیان اینکه با این تعداد جوجه ریزی در فروردین ماه امسال، برای اولین بار در طول تاریخ، رکورد تعداد جوجه ریزی ماهانه شکسته شد، افزود: این تعداد جوجه ریزی، ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور را شامل می‌شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود، گفت: در این مدت بترتیب ساری با ۲ میلون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه در رتبه اول، آمل با ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲۵ قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه در رتبه سوم قرار دارند.

او افزود: این سیر صعودی جوجه ریزی برابر برنامه ریزی‌های انجام یافته و تلاش بی وقفه تولیدکنندگان و تعامل بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و تشکل‌های مرتبط از سال گذشته آغاز شد، بطوریکه تعداد جوجه ریزی سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به سال ما قبل (۱۴۰۱) افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • جوجه یک روزه
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان