Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۱۱۲ پست واکسیناسیون در سراسر کشور توسط نیروی زمینی ارتش اداره می‌شود، البته ظرفیت بسیار عظیم پادگان‌ها و کادر درمان نیز در نیروی زمینی ارتش وجود دارد که می‌تواند در تسریع واکسیناسیون عمومی مؤثر واقع شود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در مراسم رونمایی از مجموعه بیمارستانی کاملاً سیار و مجهز نزاجا، گفت: تحرک در این نیرو در سطح بالایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تمام اجزای نیروی زمینی ارتش در وضع متحرک هجومی کامل قرار گیرد و یکی از بخش‌های حیاتی نیروی زمینی ارتش که نیاز است از تحرک بالایی برخوردار باشد، سامانه بهداشت و درمان این نیرو است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به سامانه بسیار گسترده و خدمات‌رسانی بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، افزود: اداره بهداشت و درمان نزاجا از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با دوازده هزار کادر درمان و ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پزشکی خود را در امر سلامت جامعه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا پای کار آورده است.

وی رونمایی از تجهیزات سیار و پرتابل خدمات پزشکی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: مجموعه بیمارستانی سیار که از بخش‌های آی سی یو، اتاق عمل، اورژانش و... تشکیل شده به همت طراحان داخلی و متکی به تولید داخل طراحی و تولید شده است و امروز این مجموعه بهداشتی و درمانی سیار با تجهیزات کامل در اختیار بیمارستان‌ها در جهت خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش به توانمندی، فناوری و ظرفیت مهم طراحی و ساخت بیمارستان‌های سیار و مجرب دست یافته و در حوزه ارائه خدمات پزشکی به مردم نیز گام‌های بلندی را برداشته است.   وی موضوع واکسیناسیون عمومی را بسیار جدی خواند و گفت: ۱۱۲ پست واکسیناسیون در سراسر کشور توسط نیروی زمینی ارتش اداره می‌شود، البته ظرفیت بسیار عظیم پادگان‌ها و کادر درمان نیز در نیروی زمینی ارتش وجود دارد که می‌تواند در تسریع واکسیناسیون عمومی مؤثر واقع شود.   فرمانده نزاجا به واکسیناسیون عمومی، ویژه سربازان مناطق مرزی اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در قالب طرح سپهبد‌های اخلاص، از همان روز اول به مقابله با ویروس کرونا پرداخت و امروز بخش اعظمی از سرباز‌های ما که حافظ مرز‌های جنوب، غرب، شرق و جنوب غرب کشور هستند دُز‌های اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند، خانواده‌ها آرامش خاطر داشته باشند که پادگان‌ها امن‌ترین مکان در مقابل شیوع ویروس کروناست.   بیشتر بخوانید فرمانده نداجا: چالشی در مرز‌های آبی وجود ندارد/ هدف ما برقراری امنیت شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل ایران است   انتهای پیام/ برچسب ها: کیومرث حیدری ارتش کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیومرث حیدری ارتش کرونا واکسیناسیون عمومی نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.

امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.

وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه