Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:36:40 GMT

بی اعتنایی صهیونیستها به محمود عباس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۸۹۲

بی اعتنایی صهیونیستها به محمود عباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، ایلیت شاکید وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی به موضع گیری درباره دیدار نخست وزیر این رژیم با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پرداخت.

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار نخواهد کرد و قصد چنین کاری را هم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکید در جریان کنفرانسی گفت: محمود عباس شریک ما نیست.

منابع رسانه‌ای چندی قبل به نقل از منبع نزدیک به نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند هیچگونه فرایند صلحی با فلسطینی‌ها وجود ندارد و وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای جلب نظر صهیونیستها دست به هرکاری می زند. علاوه بر همکاری امنیتی که رام الله با صهیونیستها دارد چندی قبل محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال پیامی به اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی، مرگ تک‌تیرانداز صهیونیست را که برای کشتار فلسطینیان به مرز غزه اعزام شده بود، تسلیت گفت.

عباس در پیام خود آورده بود: جان باختن بارئیل شموئیلی را که قربانی خشونت در مرز غزه شد، تسلیت می‌گویم!

کد خبر 5304844

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود عباس رژیم صهیونیستی افغانستان ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق طالبان ایران لبنان طالبان افغانستان 11 سپتامبر عربستان سعودی آژانس بین المللی انرژی اتمی پاکستان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو