Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:11:17 GMT

هوادار امباپه‌ام، آنچلوتی به من اطمینان بیشتری دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۹۰۲

هوادار امباپه‌ام، آنچلوتی به من اطمینان بیشتری دارد

ستاره برزیلی رئال از راز درخشش خود در فصل جاری و نیز انتقال احتمالی کیلیان امباپه صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید برای وینیسیوس عالی شروع شده و ستاره برزیلی توانسته در 4 بازی 4 گل برای رئال بزند. او دیگر بر خلاف فصول قبل شانس های گلزنی را هدر نمی دهد و بارها و بارها برای رئال موقعیت گل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها معتقدند ناکامی رئال در جذب امباپه به سود این تیم شده چرا که وینیسیوس می تواند فصل جاری ارزش هایش را بیشتر نشان دهد و فصل بعد با امباپه یک زوج خطرناک تشکیل دهد. شاید ستاره فرانسوی امسال مانع پیشرفت وینیسیوس می شد.

 

 

 

 

وینیسیوس در مصاحبه با آاس و در مورد امباپه گفت:« کیلیان بازیکن بسیار بزرگی است و از او بسیار خوشم می آید. من هم از هواداران او هستم و اطمینان دارم که در پی اس جی فصل بزرگی خواهد داشت و کارهای مهمی انجام می دهد. ببینیم در پایان فصل او چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد.»

 

 

 

 

وینیسیوس در مورد راز درخشش خود در فصل جاری گفت:« از روز اولی که به رئال پیوستم، حمایت فلورنتینو پرز رئیس باشگاه را با خود داشتم و او در تمام روزهای بد کنارم بود و به من روحیه و انگیزه می داد. حالا کارلو آنچلوتی نیز یک حامی دیگر من در رئال است و با او اعتماد به نفس بیشتری هم پیدا کرده ام. هواداران و هم تیمی هایم نیز به من اطمینان دارند و باید بگویم که از زندگی در مادرید و بازی برای رئال لذت می برم. امیدوارم فصل بزرگی باشد و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.»

 

 

کیلیان امباپه کارلو آنچلوتی (سرمربی) زیدان (سرمربی) فلورنتینو پرز (مدیر عامل) وینیسیوس جونیور پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه کارلو آنچلوتی سرمربی زیدان سرمربی وینیسیوس جونیور پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در حال حاضر بیشتر از کریستیانو رونالدو با رئال مادرید قهرمانی لالیگا کسب کرده است. دیروز قهرمانی 36 رئال مسجل شد و به این ترتیب وینی توانست به سومین قهرمانی خود در لالیگا برسد که یکی بیشتر از کریستیانو رونالدو است.

کریستیانو علی‌رغم اینکه یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده، تنها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد (2012 و 2017). بله، او چهار لیگ قهرمانان، سه جام باشگاه‌های جهان، سه سوپرجام اروپا، دو کوپا دل ری و دو سوپرجام اسپانیا را نیز با رئال کسب کرد.
وینی در سال‌های 2020، 2022 و 2024 توانسته با رئال قهرمان لالیگا شود. وینی همچنین یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرجام اسپانیا و در مجموع یازده جام با رئال کسب کرده در حالی که فقط 23 سال سن دارد. وینی می‌تواند امسال با رئال دومین لیگ قهرمانان خود را نیز فتح کند.

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)