Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:15:32 GMT

آغاز به کار رییس جدید دانشگاه مالک اشتر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۱۰۲۰

آغاز به کار رییس جدید دانشگاه مالک اشتر

در مراسمی با حضور امیر سرتیپ آشتیانی، روسای سازمان های حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم امیر سرتیپ آشتیانی طی حکمی، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده را به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع منصوب و از تلاش های ارزنده سردار سرتیپ دوم پاسدار  شفقت رئیس سابق دانشگاه مالک اشتر تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خالصانه سردار سرتیپ  قاسم تقی زاده، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این  مراسم با بیان اینکه کشور دارای ظرفیت های زیادی در بخش های دولتی و خصوصی است گفت: تعامل پایدار وزات دفاع بویژه " دانشگاه" با بخش های مختلف کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی مالک اشتر علاوه بر  تحقیقات و کارهای علمی، پروژه های مهم و راهبردی ای را نیز در دستور کار دارد که امیدواریم سرعت تکمیل این پروژه ها با حضور دکتر تقی زاده بییشتر شود.

شایان ذکر است سردار تقی زاده پیش از این جانشین وزیر دفاع بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت دفاع مالک اشتر تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه ای خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • فیلم| ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • (ویدئو) ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • ناگفته های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق (فیلم)
  • ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق+ فیلم
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق