Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بخش اعظمی از سربازان ما که حافظ مرزهای جنوب، غرب، شرق و جنوب غرب کشور هستند دوز های اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از مجموعه بیمارستانی کاملاً سیار و مجهز نیروی زمینی ارتش گفت: تحرک در این نیرو در سطح بالایی قرار دارد، باید تمام اجزای نیروی زمینی ارتش در وضعیت متحرک هجومی کامل قرار گیرد، یکی از بخش های حیاتی نیروی زمینی ارتش که نیاز است از تحرک بالایی برخوردار باشد سامانه بهداشت و درمان این نیرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ تزریق واکسن کرونا به سربازان و کادر ارتش

وی با اشاره به سامانه بسیار گسترده و خدمات رسانی بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، افزود: اداره بهداشت و درمان نزاجا از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با دوازده هزار کادر درمان و ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، تمامی ظرفیت ها و توانمندی های پزشکی خود را در امر سلامت جامعه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا پای کار آورده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، رونمایی از تجهیزات سیار و پرتابل خدمات پزشکی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: مجموعه بیمارستانی سیار که از بخش های «آی سی یو»، اتاق عمل، اورژانش و… تشکیل شده است توسط طراحان داخلی و متکی به تولید داخل طراحی و تولید شده است، امروز این مجموعه بهداشتی و درمانی سیار با تجهیزات کامل در اختیار بیمارستان ها در جهت خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش به توانمندی، فناوری و ظرفیت مهم طراحی و ساخت بیمارستان های سیار و مجرب دست یافته است و در حوزه ارائه خدمات پزشکی به مردم نیز گام های بلندی را برداشته است.

امیر حیدری موضوع واکسیناسیون عمومی را بسیار جدی خواند و گفت: تعداد ۱۱۲ پست واکسیناسیون در سراسر کشور توسط نیروی زمینی ارتش اداره می شود، البته ظرفیت بسیار عظیم پادگانها و کادر درمان نیز در نیروی زمینی ارتش وجود دارد که می تواند در تسریع واکسیناسیون عمومی موثر واقع شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به واکسیناسیون عمومی، ویژه سربازان مناطق مرزی اشاره و خاطر نشان کرد: نیروی زمینی ارتش در قالب طرح سپهبد های اخلاص از همان روز اول به مقابله با ویروس کرونا پرداخت، امروز بخش اعظمی از سربازان ما که حافظ مرزهای جنوب، غرب، شرق و جنوب غرب کشور هستند دوز های اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند، خانواده ها آرامش خاطر داشته باشند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان امیر کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش امیر حیدری ویروس کرونا واکسن کرونا بیمارستان ها ایران فرمانده نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم
  • وقتی ارتش به داد کنکوری‌ها رسید+ فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم