Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:23:08 GMT

کلوپ: آنفیلد رویایی است، نباید به میلان امتیاز داد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۱۱۲۸

کلوپ: آنفیلد رویایی است، نباید به میلان امتیاز داد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با میلان به تمجید ویژه از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و گفت که باید میلان را شکست دهند..

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در آنفیلد و از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان، لیورپول میزبان میلان است. دیدار بین دو تیمی که مجموعا 13 قهرمانی این تورنمنت را دارند. میلان پس از سال ها به لیگ قهرمانان برگشته در حالی که 7 بار سابقه قهرمانی دارد و قرمزهای آنفیلد نیز شش قهرمان یدارند که آخرینش سال 2019 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم سال های 2005 و 2007 در فینال به مصاف هم رفتند که اولی را لیورپول برد و دومی را میلان.

 

 

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی در مورد میلان گفت:« طبعا دو فینال برابر میلان را به یاد دارم و بدون شک هر مصاف لیورپول و میلان، جذاب و تماشایی است. میلان سال ها بود در لیگ قهرمانان حضور نداشت و در 18 ماه گذشته عالی بوده اند. فصل را هم خوب شروع کرده اند و بدون شک دیدار سختی خواهد شد. این یکی از جذاب ترین بازی های هفته اول است.»

 

 

 

 

مصدومیت شدید هاروی الیوت در بازی برابر لیدزیونایتد:« با او پس از بازی حرف زدم و شرایطش بسیار بهتر شده بود والبته می دانست که مدتی قادر به فوتبال نخواهد بود. امروز او در لندن بود و فردا جراحی خواهد داشت. این برای الیوت قدم بعدی است و منتظر اخبار خوب از او خواهیم ماند.»

 

گروه سخت:« بله، در گروه سختی قرار داریم. فکر نمی کنم پس از قرعه کشی کسی گفته باشد که در گروه خوبی قرار گرفته ایم. بازی برابر اتلتیکو، میلان و پورتو هرگز ساده نیست. پورتو معمولا یک مدعی همیشگی در لیگ پرتغال است. میلان تاریخی غنی در لیگ قهرمانان دارد و الان در بهترین فرم است و اتلتیکو نیز همیشه رقیبی سخت بوده است. این لیگ قهرمانان است و باید سخت تلاش کنیم تا راهی دور بعد شویم.»

 

 

 

 

شب های اروپایی آنفیلد:« باید بیشترین امتیازات ممکن را از بازی های خانگی کسب کنیم. نباید امتیاز هدر بدهیم و مدت هاست که در لیگ قهرمانان همراهی هواداران را نداشتیم ولی فردا باز می‌گردند و این فوق العاده است. نمی توانم برای یک شب اروپایی دیگر در آنفیلد بیش از این صبر کنم.»

 

زلاتان:« چه بازیکنی! چندی پیش فیلم مصدومیتش را دیدم ولی جنگید و زود برگشت و همانطور که خودش می گوید، شیرها زمانی برای استراحت ندارند. او مرد بازی های مهم و خاص است و اگر زلاتان بازی نکند، ژیرو را دارند که او هم بازیکن بزرگی است. زلاتان از نظر من یکی از بهترین فوتبالیست هایی است که دیده ام. او هنوز توان و انرژی دارد و فرصت پیدا کند، زهرش را می ریزد. زلاتان قابلیت بازی در هر لیگی را دارد و این استثنایی است.»

  لیورپول زلاتان ابراهیموویچ یورگن کلوپ (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول زلاتان ابراهیموویچ یورگن کلوپ سرمربی آث میلان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس امشب از تاتنهام میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-2 بر حریفش غلبه کرد.

در این بازی پرگل شاگردان یورگن کلوپ از ابتدا تیم برتر میدان بودند و با وجود دریافت دو گل، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند و همینطور گل‌های دیدنی را به ثمر رساندند.

ویدئو: 331896

زیباترین گلی که امشب طرفداران حاضر در ورزشگاه آنفیلد را به وجد آورد توسط هاروی الیوت به ثمر رسید که مهار نشدنی بود و لحظات جالبی را رقم زد.

بعد از گلزنی محمد صلاح و اندرو رابرتسون، الیوت با یک ارسال دقیق فرصت گلزنی کود خاکپو را فراهم کرده بود و چند دقیقه بعد فرصت یافت تا نام خودش را بین گلزنان این بازی قرار دهد.

صلاح در محوطه جریمه به دنبال راهی برای گلزنی بود که توپ را در کنار خود به الیوت پاس داد. او توپ را با پای چپ کمی به کنار برد تا بازیکن مقابلش را از پیش رو بردارد.

این هافبک جوان هنگامی که فضا را مناسب دید با ضربه قوس دار پای چپ توپ را به سمت دروازه فرستاد که دور از شیرجه بلند گولی‌‌یلمو ویکاریو به تور دروازه تاتنهام چسبید و سکوهای آنفیلد را منفجر کرد.

بازیکنان لیورپول که مانند هواداران این گل را باور نمی‌کردند به سمت الیوت رفته و در شادی پس از گل او رو به سکوها شریک بودند.

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟