Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تنها گروه‌های هفتگانه از جمله بیماران اتباع خارجی، گروه دانشجویی، گروه خدمات فنی و مهندسی کشور عراق، تجار و بازرگانان و مقام های سیاسی مجاز به تردد از مرز شلمچه هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، محمد حیدری امروز سه شنبه 23 شهریور ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به دستور ستاد ملی مدیریت کرونا و اعلام کشور عراق، تردد زایران از طریق مرز زمینی امکان‌پذیر نیست و زوار اربعین که به مرز شلمچه سفر کرده اند، بازگردانده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و حفظ سلامت هموطنان، مرز‌ شلمچه برای خروج عاشقان حسینی در ایام اربعین بسته است و هیچ گونه خدمات گذرنامه‌ای ارایه نخواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر اینکه شهروندان اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند، افزود: با توجه به مسدود بودن مرز‌های زمینی جمهوری اسلامی و عراق،  هموطنان از مراجعه به مرز‌های چهارگانه زمینی دو کشور جدا خودداری کرده و اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

حیدری با اشاره به فعالیت غیر قانونی تحت عنوان تورهای مسافری اربعین حسینی در فضای مجازی، بیان کرد: مردم به تبلیغات تورهای مسافری مبنی بر اعزام زمینی زایران کربلا اعتماد نکنند، فعالیت این تورها غیرقانونی است.

نماینده عالی دولت در خرمشهر اضافه کرد: تنها گروه‌های هفتگانه از جمله بیماران اتباع خارجی، گروه دانشجویی، گروه خدمات فنی و مهندسی کشور عراق، تجار و بازرگانان و مقام های سیاسی مجاز به تردد از مرز شلمچه هستند.

فرماندار ویژه خرمشهر در پایان افزود: با توجه به وضعیت شکننده کرونا در منطقه، نظارت بر ممنوعیت تردد زایران از سوی هر دو کشور ایران و عراق در گذرگاه مرزی شلمچه افزایش یافته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سلامت فرماندار جمهوری اسلامی تبلیغات کربلا دولت ایران و عراق فرمانداری خرمشهر اربعین زوار مرز شلمچه مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا