Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@03:12:34 GMT

نجات سه جوان از خطر غرق شدن در آب‌های سواحل کیش

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۱۲۰۹

نجات سه جوان از خطر غرق شدن در آب‌های سواحل کیش

مرکز فوریت‌های پزشکی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با امداد رسانی به موقع، سه جوان را از خطر غرق شدن در آب‌های سواحل کیش نجات داد. طی تماس تلفنی یک گردشگر در ساعت ۱۰ و ۳۸ دقیقه امروز سه شنبه ۲۳ شهریور با تلفن ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی بیمارستان کیش، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام و ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه در محل کلبه هور حاضر شد و نیروی‌های مرکز فوریت پزشکی با استفاده از "لانگ بک بورد" جان سه جوان را از خطر غرق شدن در آب‌های سواحل کیش نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین ۲ نفر از حادثه دیدگان برای مراقبت‌های بیشتر و رسیدن به وضعیت مطلوب به بیمارستان منتقل شدند و نفر سوم که با آشنایی به شنا برای نجات همراهان خود تلاش کرده بود و به اکسیژن نیاز داشت، پس از گرفتن میزان مورد نیاز اکسیژن با رضایت خود از رفتن به بیمارستان امتناع کرد.

لازم به ذکر است دو نفر نجات یافته از آب‌های سواحل کیش در بیمارستان تحصصی و فوق تخصصی کیش بستری شده اند و حال آن‌ها مساعد است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گردشگر دستگاه آمبولانس خطر غرق شدن مرکز فوریت پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت