Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:57:44 GMT

این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۱۵۰۳

این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد

وقتی به خرید می روید، در فروشگاه های مختلف و مغازه ها؛ زمانی که با خانواده به تفریح می روید، در رستوران ها یا سالن های بازی و فراغت؛ و در محل کار به وفور با این جمله مواجه شده اید! اما آیا تا به حال به ضرورت یا تاثیر وجود دوربین مداربسته در اماکن مختلف اندیشیده اید؟!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دوربین مارکت، در این مقاله قصد داریم درباره تاثیرات مختلفی که دوربین های مداربسته در ایجاد امنیت به این اماکن می دهند با شما صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوربین مدار بسته به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی های ما تبدیل شده است؛ به طوری که هرجا می روید، حتی اگر خود دوربین را نبینید، حتما با تابلوی "این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است" مواجه شده اید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که این جمله چه تاثیراتی می تواند داشته باشد؟
مثلا در ذهن سارقان، این جمله می تواند تاثیر سوء بگذارد، بدین صورت که اگر سارقی به قصد دزدی از محصولات یا وسایل، وارد یک مکان شده باشد، در برخورد اولیه با این جمله به جستجوی دوربین با نگاه خود می پردازد. مثبت تر که نگاه کنیم، سارق با دیدن دوربین مدار بسته در مکان، از سرقت خود منصرف می شود، اما از نگاه منفی کاربران، از کارانداختن دوربین مداربسته توسط سارق، ساده ترین کاری است که او می تواند انجام دهد.
یا بیایید از نگاه مغازه داران وجود دوربین مدار بسته در مغازه یا فروشگاه را بررسی کنیم. همه ی مغازه داران به خوبی می دانند که وجود دوربین مداربسته امنیت فوق العاده ای را به مغازه آنان اضافه می کند. ثبت و ضبط تصاویر در هنگام تردد مشتریان مختلف به مغازه و زیر نظر داشتن آن ها، ساده ترین کاری است که دوربین مدار بسته برای مغازه ها و فروشگاه ها انجام می دهد.

(این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد!)

نگاهی به کاربردهای مختلف دوربین مداربسته 

دوربین های مداربسته کاربردهای مختلفی را در برمی گیرند. همانطور که گفتیم نظارت بر محیط و زیر نظر داشتن تردد ها، به همراه ثبت و ضبط آن ها، بارز ترین کاربرد دوربین های مدار بسته در اذهان است. با به کار گیری تکنولوژی های متعدد و به روز در ساختار دوربین های مدار بسته، کارکردهای بهتری نیز به آن ها اضافه شده است. قابلیت های شناسایی در سنسور هایی که در دوربین مدار بسته تعبیه می شوند، برای پیگیری های پس از وقوع حادثه، بسیار کاربردی و منحصر به فرد هستند. 
استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه، علاوه بر این که می تواند تصاویر و ویدیوهای ضبطی را در اختیار شما قرار می دهد، امکان ارتباط آنلاین را نیز برای شما مقدور می سازد. با اتصال دوربین به مودم و تلفن همراه، می توانید تصاویر محیط را به صورت لایو روی اپلیکیشن های مخصوصی در موبایل خود تماشا کنید و هر لحظه از اتفاقات آن مکان آگاه شوید!
این کاربرد دوربین مداربسته برای زمانی که مدیران سازمان ها بخواهند نحوه کار کارمندان و بازدهی آن ها را رصد کنند، بسیار کمک کننده خواهد بود.
اتصال و نصب دوربین مداربسته به همراه یک دزدگیر در یک مکان، می تواند از وقوع بسیاری از جرائم قضائی نیز جلوگیری کند. دوربین با ثبت وقایع محیط و دزدگیر با ایجاد آژیر و فعالسازی سنسورهای محیطی خود، سارقان را از اماکن دور کرده و امنیت را به جان و مال انسان ها بر می گرداند.

برای نصب دوربین مداربسته در یک مکان باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟ 

نقطه ای که می خواهیم دوربین مدار بسته را در آن نصب کنیم، به اندازه ی کارکردهای دوربین برای ما حائز اهمیت است؛ چرا که اگر فرضا دوربین را در نقطه کور مکان نصب کنیم، به تصاویر مفیدی از آن دسترسی نخواهیم داشت و نهایتا تصاویر و ویدیوهای دوربین مداربسته کاربرد خاصی برای ما نخواهند داشت.
در نتیجه بهتر است دوربین را در جایی از محیط نصب کنیم که بیشترین دید را نسبت به فضا داشته باشد، به طوری که رفت و آمدها و ترددهای مختلف را زیر نظر بگیرد و دوربین، تصاویر نقاط حساس محیط را نیز در بر داشته باشد.
با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مدار بسته بی سیم، نصب و راه اندازی این نسل از دوربین ها نیاز به سیم کشی و کابل نداشته و در نتیجه نصب راحت تری خواهند داشت. از جمله معروف ترین دوربین های مدار بسته بیسیم می توان به دوربین های بیبی کم شیائومی اشاره کرد. دوربین های بیبی کم را به راحتی می توانید در هر جای محیط و فضای داخلی خود قرار دهید و با آن نقطه ی مورد نظر خود را از راه دور و نزدیک مشاهده نمایید!
این دوربین ها برای نظارت و مراقبت از راه دور از کودکان و سالمندان پیشنهاد بسیار مناسبی هستند و تمامی امکانات مورد نیاز برای این مهم را در اختیار شما قرار می دهند.
اگر شما هم پس از خواندن این مقاله به فکر خرید دوربین مدار بسته و افزایش امنیت اماکن خود افتاده اید، فرصت را از دست ندهید و همین الان اقدام کنید! اما به یاد داشته باشید که مهم ترین قدم برای خرید هر کالایی، افزایش اطلاعات و آشنایی بیشتر با آن کالا است. لذا برای مطالعات بیشتر و تخصصی در زمینه دوربین مدار بسته و خرید آن، می توانید به مقالات و فروشگاه اینترنتی دوربین مارکت به نشانی اینترنتی https://www.doorbinmarket.com  مراجعه نمایید!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربين مداربسته خرید دوربین مداربسته دوربین های مدار بسته دوربین مدار بسته دوربین مداربسته دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند