Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران تیشه گران امروز(سه‌شنبه) در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: حضور وزیر ورزش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جمع ما افتخاری برای ورزش ناشنوایان است.

وی ادامه داد: جامعه ورزش امروز مدیری را به خود می بیند که باعث افتخار است؛ خدا را شکر می کنیم که هم رئیس جمهوری و هم نمایندگان مجلس این اعتماد را به جامعه ورزش کردند که فردی از همین خانواده سکان وزارت ورزش و جوانان را به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان تصریح کرد: حضور حمید سجادی همیشه موفقیت به همراه داشته است و ما و جامعه ورزش یار و یاور وی خواهیم بود و هر کاری لازم باشد انجام می دهیم تا شاهد اعتلای ورزش ایران باشیم.

تیشه گران یادآور شد: خوبی حضور فردی مانند سجادی در وزارت ورزش این است که نقاط ضعف و قوت ورزش را می داند و بسیاری از مسایل در زمان حضور وی حل و فصل می شود.

وی خطاب به وزیر ورزش گفت: جامعه ورزش ناشنوایان در سطح جهان مشکل رنکینگ ندارد؛ ما میزبان مسابقات کاراته و تکواندو جهان هستیم، در کشتی نایب قهرمان ۴ رده هستیم و در فوتبال نیز موفق عمل کرده‌ایم اما از بابت مسایل مالی و اعتباری در مضیقه قرار داریم؛ به چشم یک فدراسیون دیده می شویم اما رشته های متعددی داریم. بحث پاداش و معیشت قهرمانان ما یک اصل است که باید مورد بازبینی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان ادامه داد: ما از ۱۷ به ۶۰ درصد پاداش رسیدیم ولی درخواست داریم پاداش ما مانند سایر قهرمانان دیگر دیده شود. المپیکی ها و پارالمپیک ها می توانند استخدام شوند اما ورزشکاران ما دیده نشده اند؛ نه استخدام و نه پاداش شامل حال ورزشکاران ما نمی شود و امیدواریم با حضور شما و همراهی نمایندگان این مسأله حل شود.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی ایتالیا، نسبت به کسب مقام نخست توسط والیبالیست‌های ناشنوای ایران در نخستین روزهای حضور سجادی در راس وزارت ورزش در دولت سیزدهم، ابراز امیدواری کرد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید سجادی حمید سجادی فدراسیون های ورزشی جامعه ورزش وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر