Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@13:10:37 GMT

پاره شدن طناب دار از گردن 13 قاتل در همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۲۰۵۵

پاره شدن طناب دار از گردن 13 قاتل در همدان

موسی خلیل‌الهی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان آذربایجان شرقی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

بازگشت به زندگی ۱۳ زندانی محکوم به قصاص

به گزارش رکنا، وی افزود: در رابطه با توسعه فرهنگ صلح و سازش، آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های مناسبی بوده و باید با بهره‌‎مندی از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه فرهنگ صلح و سازش اهتمام جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۳ نفر از زندانیان محکوم به قصاص نفس با تلاش دستگاه قضایی و رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محکوم به قصاص اخبار حوادث اعدام زندانی قاتل اعدامی محکوم به قصاص سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد قتل فال قیمت دلار بهاره رهنما و ریحانه پارسا بورس فرهنگ صلح و سازش آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با توجه به صدور هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی و آغاز بارش‌ها در این استان گفت: با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیرعباس جعفری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و با توجه به آغازش بارش‌ها در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی توسط سازمان هواشناسی و با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی بسیار خوبی توسط صداوسیما و رسانه‌ها انجام گرفته و از مردم خواسته شد از اتراق و حضور در بستر و حریم رودخانه‌ها اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: از کوهنوردان خواستاریم در این مدت از صعود در مناطق پرخطر خودداری و دامداران نیز از حضور دام‌هایشان در کنار رودخانه‌ها، کوهپایه‌ها و دره‌ها پرهیز کنند.

جعفری با بیان اینکه در راستای اقدامات پیشگیرانه در طول دو سال گذشته کارهای بسیار خوبی در آذربایجان‌غربی علی‌رغم اینکه اکثریت شهرها و روستاهایش در کنار رودخانه‌ها قرار دارد، انجام گرفته است، تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز لایروبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در محدوده شهرها نیز شاهد لایروبی رودخانه‌های داخل شهر توسط شهرداری‌ها و همچنین اقدامات مناسب در راستای هدایت آب‌های سطحی بوده‌ایم.

کد خبر 751227

دیگر خبرها

  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی