Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:50:42 GMT

پای پلنگ‌ها هم به استادیوم باز شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۲۳۹۵

پای پلنگ‌ها هم به استادیوم باز شد! (عکس)

حضور یک پلنگ سه بعدی در استادیوم کارولینای آمریکا باعث حیرت مردم و کاربران توئیتر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جدید رقابت های NFL در ایالت متحده شاهد اتفاق عجیبی بودیم که حیرت و البته وحشت هواداری حاضر در استادیوم کارولینای آمریکا و البته کاربران فضای مجازی را بر انگیخت.

 

ویدئوهایی در بین کاربران دست به دست می شود که نشان می دهد یک پلنگ غول پیکر و سه بعدی چشمانی سبز و درخشان، درست قبل از شروع بازی و به یکباره در استادیوم ظاهر شده و با صدای بلند به این طرف و آن طرف حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این پلنگ سه بعدی هم روی سکوهای هواداران حاضر شده و در ادامه خود را به زمین چمن هم می رساند. صدای این پلنگ به قدری بلند است که باعث وحشت و البته هیجان برخی حاضران در استادیوم می شود. در پایان نیز این پلنگ سه بعدی به روی اسکوربرد رفته، نعره ای بلند می کشد و پرچم سه بعدی تیم رقیب آن روز یعنی نیویورک جتز را تکه تکه می کند. 

 

البته ورود این پلنگ سه بعدی به استادیوم خوش یمن بود و تیم کارولینا پنترز موفق شد در این دیدار و در هفته اول رقابت ها با نتیجه 19 بر 14 از سد نیویوررک جتز عبور کند.

 

 

 

این اولین بار نیست که یک تیم  از لیگ NFL از این فناوری سه بعدی برای هیجان زده کردن طرفداران خود استفاده می کند. تیم بالیتمور راونز نیز سال 2019 از یک کلاغ سیاه بزرگ و متحرک که نماد این باشگاه محسوب می شود در استادیوم M&T Bank رونمایی کرده و هواداران خود را متعجب ساخت.

 

در ادامه واکنش برخی کاربران توئیتر را مرور خواهیم کرد:

 

 

دروغ نگم این یکی از جالب ترین چیزهایی است که تا به حال دیده ام.

 

 

این چه چیز عجیبی بود که من دیدم؟

 

 

لطفا بیشتر چنین کارهایی بکنید

 

 

نمی توانم دست تماشای این ویدئو بکشم، عجب پلنگ رمزآلودی

 

 

من می خواهم در هر ورزشگاه NFL و کالج یک چنین چیزی ببینم. دوست دارم ببینم چقدر می تواند برای‌مان تعجب آور باشد.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان گفت: مأمور یگان حفاظت محیط‌زیست استان در حین گشت و کنترل در منطقۀ حفاظت‌شدۀ سبزکوه موفق به ثبت تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی شد.

وی با اشاره به اینکه پلنگ ایرانی گونه در خطر انقراض جهانی است و از گونه‌های حمایت شده، حفاظت‌شده و همچنین با ارزش به شمار می‌رود افزود: گونه پلنگ در رأس اکولوژیک قرار دارد و حفاظت از آن به معنای حفاظت از کل زیستگاه است.

به گفته وی، در حال حاضر ۴۳۲ گونه جانوری در مناطق حفاظت شده استان ثبت شده که از این تعداد، ۴۶ گونه از مجموع پستانداران به شمار می‌روند.

یوسف پور اظهار داشت: از مجموع گونه‌های در معرض خطر نیز تاکنون چهارگونه شامل بالابان، کرکس مصری، اردک سر سفید و پلنگ ایرانی در مناطق حفاظت شده چهارمحال‌وبختیاری به ثبت رسیده است.

گفتنی است: منطقه حفاظت‌شدۀ سبزکوه با مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار، زیستگاهی ارزشمند با تنوع زیستی غنی و منحصر به فرد در چهارمحال‌وبختیاری است که در ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و ۳۰ کیلومتری شهر لردگان و در شهرستان‌های کیار و بروجن قرار گرفته است.

زیست‌بوم ویژه، تنوع گیاهی، وجود دره‌های عمیق و جنگل‌های بلوط و کوه‌های زاگرس، بهترین شرایط را برای زیست گونه‌های جانوری مانند پلنگ، کل و بز وحشی، خرس قهوه‌ای و دیگر جانداران در این محدوده تحت مدیریت حفاظت محیط‌زیست فراهم کرده است.

در چهارمحال‌وبختیاری یک اثر طبیعی ملی، یک پارک ملی، یک پناهگاه حیات‌وحش و 6 منطقه حفاظت‌شده وجود دارد که در مجموع حدود ۱5 درصد مساحت این استان را در برمی‌گیرند.

این تصاویر توسط محیط‌بان ملک‌آرا خلیل طهماسبی در منطقه حفاظت شده سبزکوه ضبط شده است.

پیش از این نیز، حضور پلنگ ایرانی در مناطق حفاظت شده چهارمحال‌وبختیاری توسط محمدرضا احمدی مسئول منطقه حفاظت شده سبزکوه در سال جاری ثبت شده و پیش‌بینی می‌شود حضور پلنگ در دیگر مناطق حفاظت شده استان نیز به ثبت برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903399

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت پلنگ در منطقه سبزکوه
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • مشاهده و ثبت پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)