Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@16:40:43 GMT

سرخ‌های ایران امیدوار به درخشش در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۲۵۰۸

سرخ‌های ایران امیدوار به درخشش در آسیا

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیشب با برگزاری یک بازی آغاز شد که طی آن، استقلال ایران و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند. بازی‌های این مرحله امروز با انجام 5 مسابقه دیگر پیگیری می‌شود که در آن، پرسپولیس و تراکتور برابر رقبای خود به میدان می‌روند.

 در یکی از این مسابقات و از ساعت 19:30، استقلال تاجیکستان در ورزشگاه پامیر شهر دوشنبه پذیرای پرسپولیس ایران است؛ دیداری که برای آن بلیت‌فروشی هم صورت گرفته و پرسپولیسی‌ها بعد از حدود 2 سال مقابل تماشاگران بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ضمن اینکه هیریوکی کیمورا، داور ژاپنی به همراه کمک‌هایش هیروشی یاموچی و جان میهارا قضاوت این بازی را برعهده دارند، اما استقلال تاجیکستان که برخلاف رقیب سنتی پرسپولیس آبی‌پوش نیست و قرمز می‌پوشد، تیمی است که در مرحله گروهی شگفتی‌ساز ظاهر شد و توانست الهلال را در یکی از دیدارهای خود 4-1 شکست دهد و از گروهی که شباب الاهلی امارات هم در آن حضور داشت، به عنوان صدرنشین صعود کند. برای همین یحیی گل‌محمدی و شاگردانش به‌خوبی می‌دانند که نباید این استقلال را هم دست‌کم بگیرند؛ تیمی که به نظر می‌رسد بشدت مرموز است و به علت پخش نشدن بازی‌هایش در لیگ تاجیکستان و بسته بودن فضای رسانه‌ای، خود پرسپولیسی‌ها هم نتوانسته‌اند اطلاعات جدید و دقیقی درباره این تیم به دست آورند. با این حال، نکته‌ای که درباره این تیم تاجیکی وجود دارد، این است که استقلال در حال حاضر و در پایان هفته هجدهم لیگ تاجیکستان، با یک بازی کمتر و با 10 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم، در صدر جدول قرار دارد. این تیم در 8 مسابقه قبلی‌اش به پیروزی رسیده و در آخرین دیدارش هم تیم روشن را 3-0 شکست داده است، اما اتفاق عجیبی که در این تیم افتاده این است که شنبه گذشته و با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مبین ارگاشف به طور موقت جانشین ویتالی لوچنکو سرمربی این تیم شد و در بازی با پرسپولیس هدایت تاجیک‌ها را برعهده خواهد داشت. این تیم از آندره میشنکو و الکسی لارین اوکراینی و پیتر باتف بلغاری در خط دفاع و رویتا نامای ژاپنی در خط‌ هافبک بهره می‌برد و 10 بازیکن ملی‌پوش هم دارد. در مقابل، فینالیست دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به میدان می‌رود که پس از کسب پنجمین قهرمانی پیاپی‌اش در لیگ برتر، یک ماه و نیم است در دیداری رسمی به میدان نرفته. این تیم تنها 3 بازی دوستانه برگزار کرده که آخرین آن را 2-1 به گل‌گهر واگذار کرد. پرسپولیس در این دیدار، کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی را همراه خود به تاجیکستان نبرده و محمد مهدی مهدی‌خانی هم دستش در تمرین شکسته تا او هم در این بازی غایب باشد. با این حال، سرخپوشان پایتخت امیدوارند با درخشش بازیکنانی همچون مهدی ترابی و وحید امیری در این مسابقه دست پر ظاهر شوند و با پیروزی به مرحله بعد راه پیدا کنند.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید

 تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر تاجیکستان به عنوان سوم جام ملت‌های آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار رده‌بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز یکشنبه بین تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان برگزار شد که در پایان ازبک‌ها توانستند در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و عنوان سوم را از آن خود کنند.

این دیدار در وقت‌های معمول با نتیجه ۵ بر ۵ به تساوی رسیده بود.

پیش از این تیم افغانستان توانست قرقیزستان را شکست داده و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۴:۳۰ بین تیم‌های ایران و تایلندِ میزبان برگزار می‌شود.

کد خبر 748804

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!