Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کرم محمدی فرماندار دالاهو  در جلسه‌ای به منظور بررسی و تعیین تکلیف مسیر خط انتقال ۴.۷ کیلومتر آب شرب شهر کرند و همچنین مخازن ۳۰۰دستگاه و محله کهریز پس از بازدید از این مسیر، گفت: اعتبار رفع مشکل آب شرب شهر ریجاب و سه روستای این شهرستان به همت نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی که از آبفای کشور اخذ کرده بودند، تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: مدتی است بخشی از محلات "زرده"، " شوا " و "کهریز" با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند که در این راستا پیگیری‌های مکرری صورت گرفت و با عنایت استاندار کرمانشاه و حمایت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حضور میدانی مدیران آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان مقرر شد تا ۱۰ روز آینده به صورت موقت مشکل آب شرب این محلات مرتفع و تا ۴۵ روز آینده به صورت دایمی این مساله حل و فصل شود.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: از اینکه به دلیل افت میزان آب سراب بخشی از ساکنان شهر کرند با کمبود آب آشامیدنی مواجه شده اند، عذرخواهی می‌کنم و از صبر، متانت و همکاری ساکنان این محلات سپاسگزاری می‌نمایم.

محمدی ادامه داد: کمبود آب شرب بخش گهواره به ویژه "مجتمع کوثر" و "شهید نجفی" نیز در دستور کار قرار گرفته و با کمک مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه و مجموعه همکاران ایشان، این مساله به طور جدی دنبال خواهد شد.

اودر این جلسه که مدیران عامل آب منطقه‌ای و فاضلاب استان کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های شهرستانی حضور داشتند از رییس دادگستری و فرمانده انتظامی دالاهو نیز به دلیل حمایت‌های همه جانبه قدردانی کرد.

گفتنی است :دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه حدود ۴۰هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب اعتبار کمبود آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟