Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:50:56 GMT

 کانون کارفرمایی در البرز تاسیس شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۲۶۰۰

 کانون کارفرمایی در البرز تاسیس شد

حسین فلاح نژاد روز سه شنبه در نخستین نشست تاسیس کانون کارفرمایی البرز ،  تقویت و توسعه کارآفرینی و رفع موانع پیش رو کارفرمایان را از اهداف این کانون  ذکر کرد و افزود: اداره کل تعاون استان نیز در این راستا یاری دهنده خواهد بود.

وی ، مجموعه شرکت کنندگان در انتخابات این کانون را افرادی واجد شرایط ذکر کرد و گفت: در این مجموعه کسانی انتخاب شدند که موجب مباهات استان و کشور هستند و وجود این افراد در استان فرصت خوبی برای ارائه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در اساس نامه اختیارات خوبی به کانون داده شده است و ما انتظار داریم از این ظرفیت ها به نحو مطلوب  استفاده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در ادامه اظهاراتش از تیم 
متشکل در وزارت تعاون به عنوان یک تیم  قوی و حامی بخش تولید و کارآفرینی و مردم نهاد نام برد و گفت:  وزارت تعاون اکنون به عنوان یک وزارت مردمی است و ما از مشارکت مردم در رفع مشکلات و ایجاد تحول در اقتصاد استقبال می کنیم.

فلاح نژاد از کانون کارفرمایی استان به عنوان یک نهاد فراگیر استانی نام برد و افزود:  در استان البرز بستر های لازم برای رفع موانع کارفرما یان در حوزه های صنعت و صنفی فراهم شده است و توسعه کار آفرینی در اولویت های وزارت تعاون است.

وی از برنامه ریزی برای تشکیل و پایه گذاری شورای گفت و گوی اجتماعی در اداره کل تعاون استان خبر داد گفت: برای تحقق این مهم از ظرفیت تشکل های فعال و موفق استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها کارفرما کرج سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارفرما کرج سازمان بهزیستی کشور کارفرما کرج سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صولت مرتضوی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه در رابطه با بیمه کارگران ما افزایش لازم را در مصوبات ۱۴۰۳ انجام داده‌ایم، گفت: پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند، مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد.

وی گفت: به همین دلیل ما افزایش ها را روی ردیف های مبنا انجام دادیم که موجب افزایش بیش از ۳۵ درصدی دستمزدها شد یعنی تقریبا نسبت به سال ۱۴۰۲ حدود ۹ درصد بیشتر از سال قبل افزایش داده شد و امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک های معیشتی که دولت در برنامه دارد و به آحاد مردم به ویژه جامعه کارگری کمک می‌کند، بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

مرتضوی در پاسخ به پرسش دیگری درباره طرح مسکن کارگری هم با اشاره به اینکه در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیندها کوتاه شود، اظهار داشت:  بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه جامع اشتغال هم گفت: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است