Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:22:56 GMT

کمک ۲ میلیارد ریالی شهرداری قزوین به ستاد اربعین

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۲۷۱۳

کمک ۲ میلیارد ریالی شهرداری قزوین به ستاد اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ولی چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسهٔ این شورا که عصر امروز برگزار شد، پیرامون لایحهٔ کمک ۱ میلیارد و ۳٠٠ میلیون ریالی به ستاد اربعین استان قزوین عنوان کرد: این لایحه در کمیسیون مالی تصویب شده و در آن تبصره قید گردید که ریز هزینه‌کرد این کمک به موکب‌ها به شهرداری و شورای شهر ارائه گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد درافشان، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهردار قزوین نیز در این‌باره عنوان کرد: طبق سنوات گذشته که مدیریت شهری در بحث کمک به ستاد مردمی اربعین کمکی را در نظر می‌گرفت، امسال نیز چنین شد، البته در سال گذشته چون اعزامی نبود کمکی صورت نگرفت، در سال ۹۸ این کمک ۱۳٠ میلیون تومان و در سال ۹۷ نیز ۱٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی ادامه داد: امسال چون به آن صورت پیاده‌روی و زائر از ایران نداریم و حجم جمعیت کمتر است، مصوب شد که همان مبلغ ۱۳٠ میلیون تومان به ستاد اربعین پرداخت شود.
درافشان خاطرنشان کرد: هر ساله نحوه پرداخت به این روش بود که مرحوم سعید خورشیدی در ستاد اربعین هزینه‌کردها را به شهرداری گزارش کرده و مطابق آن پرداخت می‌شد، اما در سال جاری ستاد مردمی اربعین درخواست کرد که این مبلغ در اختیار آن‌ها گذاشته شود، با این قید که جزئیات کمک به موکب‌ها به شهرداری ارائه شود.
وی تصریح کرد: این لایحه با قید دو فوریت ارائه شده و درخواست تصویب آن را داریم. 
محسن حق شناس، نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در ادامه عنوان کرد: بنده انتظار دارم در صورت موافقت شورا این مبلغ افزایش پیدا کند و میزان بیشتری به ستاد اربعین کمک شود، البته مستحضر باشیم که این پول خیلی دیر و در زمستان تخصیص پیدا کرده و به ستاد اربعین خواهد رسید، در واقع آن‌ها این میزان را قرض می‌گیرند تا پس از تخصیص اعتبار به آن‌ها پرداخت شود. 
وی بیان کرد: از مدیریت شهری نیز می‌خواهیم که امکان رفت و برگشت سهل و ساده‌تر زائران و موکب‌ها را به فرودگاه فراهم کنند. 
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با موافقت اعضای شورای شهر و افزایش مبلغ لایحه، شهرداری قزوین اجازه دارد در صورت تأمین اعتبار تا سقف ۲ میلیارد ریال به ستاد مردمی اربعین کمک کند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین شورای اسلامی شهر قزوین ستاد اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می‌شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بعد از ظهر امروز شنبه در نشست رودررو با مسئولین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد گفت: منتخبین مردم در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان رسانه‌گریز نیستند و همواره بر حضور اصحاب رسانه در همه جلسات پارلمان محلی قزوین تاکید دارند.

وی ادامه داد: معتقدم حوزه مدیریت شهری، جای سیاسی‌بازی و باندبازی نیست و اصلی‌ترین هدف این مجموعه را خدمت‌رسانی به مردم قزوین می‌دانم. پارلمان محلی شهر قزوین هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها نداشته و ندارد و معتقد است باید همواره پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشد.

فرمانی با اشاره به تذکر جدی شورای شهر به شهردار قزوین مبنی بر انتصابات مدیران این چنین تصریح کرد: پارلمان محلی در حوزه انتصابات مجموعه مدیریت شهری اختیاری ندارد اما همواره هرکجا که لازم باشد تذکرات جدی را به شهردار داده و خواهد داد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از اصحاب رسانه استان قزوین مبنی بر اینکه آیا پارلمان شهری در برسی بودجه سالیانه از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است این چنین افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی بودجه سالانه شهرداری قزوین با بالغ بر 400 نفر از نخبگان و اقشار مختلف مردم بدون هیچ نگاه سیاسی و جناحی مشورت کرده و از نقطه نظراتشان استفاده کرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین این چنین تصریح کرد: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم.

فرمانی در پایان تاکید کرد: بنده همواره به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرده‌ام و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌‌ام.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین