Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی ازبکستان از هفته گذشته در کمپ تمرینی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است و ملی پوشان زیر نظر محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی به کار‌های بدنی می‌پردازند.

در این بین بعضی از وزنه برداران کشورمان به دلیل برخی مشکلات هنوز موفق نشده اند خودشان را به اردوی تیم ملی رسانده و برخی از آن‌ها از شرکت در اردو انصراف  داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیا قدمی یکی از وزنه برداران کشورمان است که به دلیل مبتلا شدن پدر و مادرش به ویروس کرونا تصمیم گرفت از حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری انصراف داده و به پرستاری از پدرش بپردازد.

از همین رو یکی از مسئولان فدراسیون وزنه برداری در واکنش به انصراف کیا قدمی از اردوی تیم ملی وزنه برداری یک استوری منتشر کرد و در آن نوشت: "نیکی به پدر و مادر را بی واسطه به دست خود انجام دهیم. کیا قدمی آماده حضور در اردوی تیم ملی بود، اما با مثبت شدن تست کرونای پدر، از اردوی تیم ملی انصراف داد و به پرستاری از پدر پرداخت."

بیشتر بخوانید

برخواه: رستمی و مرادی تمایلی به حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری نداشتند

تیم ملی وزنه برداری خود را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌کند که از ۱۶ تا ۲۶ آذر ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری اردوی تیم ملی تیم ملی کیا قدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

دریافت 56 MB

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)