Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ مرحله یک هشتم نهایی رقاتبهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه با دیدار تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
پرسپولیس در این دیدار با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه اول تیره پوشان پرسپولیس ایران که برابر تیم سفیدپوش میزبان به میدان رفتند اکثر زمان بازی را در اختیار داشتند و موقعیت‌هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از این موقعیت‌ها برای رسیدن به گل استفاده کنند.
میزبان این دیدار هم هر چند موقعیت‌هایی را روی دروازه تیم ایرانی ایجاد کرد اما نتوانست دروازه حامد لک را با خطر جدی مواجه کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

هومن جعفری کد خبر: 1111070 برچسب‌ها پرسپولیس ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس ایران نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز