Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@19:07:16 GMT

نیمی از تماس‌ها با ۱۲۵ کرج مزاحمت تلفنی است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۳۰۹۶

نیمی از تماس‌ها با ۱۲۵ کرج مزاحمت تلفنی است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از اول این ماه تاکنون نیروی‌های آتش نشانی برای اطفاء ۲۹۴ مورد حریق اعزام شده‌اند.

به گزارش ایمنا، عباس وحیدی با اشاره به تعداد تماس روزانه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اظهار کرد: به طور میانگین روزانه ۱۳۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته می‌شود که نیمی از این تماس‌ها مزاحمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد حریق‌های شهریور ماه ادامه داد: از اول این ماه تا کنون نیروی‌های آتش نشانی برای اطفا ۲۹۴ مورد حریق اعزام شده‌اند و علاوه بر این، طی این مدت این نیروها به ۴۱۷ مأموریت نجات و امداد و ۹۳ مورد احیا اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه کرد: در مجموع برای این حوادث ۲۸۸۳ نفر به همراه ۱۱۴۳ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حوادث اعزام شده‌اند.

وحیدی گفت: در حین عملیات‌های صورت گرفته ۲۹۸ نفر نجات یافته‌اند که غالب آنها در مأموریت‌های آسانسور بوده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 522098

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر کرج شهرداری کرج آتش نشاني سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اعزام شده اند آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی افغانستان و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی با این پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ویتنام و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

کد خبر 6088969

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی