Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد:  در 24 ساعت منتهی به امروز سه شنبه 23 شهریور 1400 ماه هیچ مورد فوت جدیدی در بین مبتلایان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان ثبت نشد و این برای دومین بار در طول یک ماه اخیر و بعد از فروکش کردن موج سوم بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان است که یک روز دیگر بدون فوت را پشت سرگذاشتیم و تعداد کل موارد فوت مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان بر روی عدد 2503 نفر متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید محمد هاشمی شهری، ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 245 نفر از بیماران کرونا مثبت نیز توسط مجموعه همکارانمان در سه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر شناسایی شدند و بدین ترتیب تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی به 121 هزار و 587 نفر رسید.

وی ادامه داد: در حال تعداد کل بیماران با مشکلات حاد تنفسی در سطح استان 309 نفر می باشد که تعداد موارد بستری با نتیجه مثبت آزمایشگاهی کرونا 100 نفر است

وی با بیان اینکه استان در روند کاملا نزولی کرونا به سر می برد گفت: این وضعیت به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر لحظه با ورود گونه های جدید ویروس موج جدید آغاز گردد

به گفته هاشمی بر اساس مطالعات انجام شده، واکسیناسیون از میزان مبتلایان، بستری و فوت شدگان ناشی از کرونا به شدت کاسته است و روند فعلی کاهشی موارد مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان نیز ارتباط مستقیمی با انجام واکسیناسیون داشته است و لازم است مردم فهیم استان علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیروهای بهداشت و درمان را برای پوشش کامل واکسیناسیون کمک کنند تا هرچه زودتر جمعیت غالب استان واکسینه شوند و بتوانیم این بیماری را کنترل نماییم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افراد با سن 28 سال و بالاتر از آن (متولدین 1372)، عشایر و روستاییان بالای 18 سال، بیماران مبتلا به دیابت با سن بالای 18 سال بر علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند و دانشجویان و طلاب حوزه‌های ‌علمیه نیز می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و درج کدملی و سایر اطلاعات مورد نیاز نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام

کد خبر: 1111074 برچسب‌ها کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان