Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه  مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان به مسابقات جهانی درباره  توجه بیشتر به ورزش ناشنوایان، جانبازان و معلولین و بیماران خاص اظهار کرد: از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که به ورزش ناشنوایان اهمیت می‌دهند. از تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان و مربیان آن‌ها تشکر می‌کنم که اردو‌های خوبی را برای ورزشکاران ناشنوا برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آبان ماه نیز میزبان مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان هستیم. قبلا هم ۲ بار از برنامه‌های این فدراسیون بازدید کرده ام و از امکانات و محدودیت‌های این فدراسیون  اطلاع کامل دارم.

او ادامه داد: ما در المپیک‌های ۲۰۱۲ لندن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو نتایج خوبی را کسب کردیم و در این المپیک از نظر کسب تعداد مدال نسبت به المپیک ریو کمتر مدال کسب کردیم؛ اما از نظر کسب مدال طلا در توکیو وضعیت بهتری داشتیم. ۲ سال و هشت ماه دیگر ما باید در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کنیم و باید برنامه ریزی خوبی برای حضور در این مسابقات داشته باشیم.

او بیان کرد: کاروان پارالمپیک کشورمان با نام مقدس شهید سلیمانی به این مسابقات اعزام شد و نام این شهید در دهکده مسابقات پارالمپیک درخشید. این کاروان ارزشمند با روحیه معنوی و جهادی که حاصل زحمات کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های مربوطه می‌شد، در این مسابقات شرکت و ۲۴ مدال کسب کرد که شامل ۱۲ مدال طلا ، ۱۱ نقره و یک برنز می‌شد. ۱۲ مدال طلا و ۱۱ مدال نقره یعنی کشورمان ۲۳ بار در فینال رشته‌های مختلف مسابقات پارالمپیک حضور داشته و این نتایج ارزشمند است. ما در ۱۰ رشته در مسابقات پارالمپیک شرکت کردیم و در ۷ رشته صاحب مدال شدیم. فقط در رشته‌های دوچرخه سواری، قایقرانی و بسکتبال با ویلچر مدالی کسب نکردیم.

تامین نیاز‌های ورزشکاران وظیفه ما است

سجادی گفت: ورزشکاران چند ماه در اردو‌های تیم‌های ملی و نهایتا ۱۰ سال در دوران قهرمانی هستند. بعد از این دوره خانواده تشکیل می‌دهند و مسئولیت اجتماعی می‌گیرند. بنابراین وظیفه من و سایر همکارانم این است که بعضی از رویه‌ها را بهبود ببخشیم و باید تسهیلات جدیدی را در اختیار این ورزشکاران قرار دهیم. اگر ورزشکاران سالن، حقوق، پاداش و حتی تغذیه خوبی نیاز دارند وظیفه ما است این موارد را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. تیشه گران رئیس فدراسیون نیز به درستی درباره این نیاز‌ها صحبت کرد.

او افزود: کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون نابینایان و کم بینایان، فدراسیون ناشنوایان و فدراسیون بیماران خاص و هدف اصلی این فدراسیون تحت پوشش قرار گرفتن بیماران پیوند اعضا است. هر وقت که در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند ما در این مسابقات مدال‌های زیادی را کسب می‌کنیم. ما در ایران پا را فراتر گذاشته ایم و ورزشکارانی که دارای بیمار‌ی هایی مثل تالاسمی و هموفیلی هستند نیز تحت پوشش این فدراسیون قرار دارند. حتی چند سال پیش نیز کمیته بیماران سرطانی در این فدراسیون شکل گرفت.

با ورزش اسکی بیگانه نیستم

سجادی در خصوص بسته بودن پیست‌های اسکی کشور گفت: ما هفته آینده یک جلسه تخصصی در فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی برگزار خواهیم کرد و آخرین وضعیت پیست‌ها را از شرکت تجهیز و توسعه خواسته ام. من با این ورزش بیگانه نیستم، اما به دنبال گرفتن آخرین اطلاعات این رشته هستم تا مبنای تصمیم گیری شود و مطمئن باشید پیست‌های اسکی از حالت فرسودگی، نا ایمن بودن وغیر استاندارد بودن خارج خواهند شد.

به اعضای هیئت مدیره هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتماد دارم

وزیر ورزش و جوانان  در مورد وضعیت استقلال و اعتراض هواداران این باشگاه گفت: ما به اعضای هیئت مدیره هر ۲ باشگاه اعتماد می‌کنیم و به نظر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس احترام گذاشتیم. در خصوص باشگاه استقلال هم من به نظرات و تصمیمات هیئت مدیره احترام گذاشته و خواهم گذاشت. درست است که این ۲ باشگاه دولتی بوده و در حال طی کردن مسیر خصوصی سازی هستند، اما من به شخصه اگر مدعی ام که یک مدیر ورزشی هستم باید به نظرات کارشناسی و مدیریتی اعضای هیئت مدیره احترام بگذارم.

او در مورد این که اینفانتینو، رئیس فیفا تاکید داشته است که اساسنامه فدراسیون فوتبال باید تغییر کند و یک نهاد غیر انتفاعی باشد، بیان کرد: فیفا گفته است که اسم نهاد عمومی باید حذف شود، چون فدراسیون‌های ورزشی کشورمان نهاد‌های عمومی غیر دولتی محسوب می‌شوند. بر همین اساس مکاتباتی را با مجلس داشتیم که این موضوع اصلاح شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران افزود: با روسای فدراسیون‌ها باید در این خصوص یک جلسه تخصصی برگزار کنیم و نظرات روسای فدراسیون‌ها را بشنوم. این موضوع نیازمند یک تصمیم گیری جمعی است. این کار یک کار مشورتی است.

بیشتر بخوانید

بازدید وزیر ورزش از مجموعه ورزشی ناشنوایان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ها هیئت مدیره وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارسوی ورزش خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بسته خبری چهارسوی ورزش، گزیده‌ای رویداد‌های ورزشی گردآوری شده است.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به خوزستان، علیرضا رفیعی پور که نقشی تاثیرگذار درقهرمانی تیم ملی درجام ملت‌های فوتسال آسیا داشت، درفرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به استان، بل حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان و جمعی از مدیران، مربیان و پیشکسوتان ورزش بهبهان، مراسم استقبال از علیرضا رفیعی پور عضو تیم ملی فوتسال کشور درجام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

تیم ملی فوتسال با اقتدار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند شد که رفیعی پور یکی از تاثیرگذار‌ترین تیم ملی دراین مسابقات داشت.

مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که امیر کاظمی مدال طلا را تصاحب کرد، سجاد محمدی و آرمین قولی گله مدال نقره را از آن خود کردند، مهدی چاره اندیش، محمدامین خشنودفر، امیر مهدی حاجی وند، محمدجواد عبدولی و امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

این مسابقات امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از باشگاه نفت آبادان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن خارجی به نام ابوباکار تراولی در مسابقات لیگ برتر را رد کرد.

در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر با یک گل تیم ستارگان جوانان بهمن تهران را شکست داد و با ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فولادنوین خوزستان نیز با حساب ۲ بر یک مغلوب میزبان خود تیم پاس همدان شد و با ۲۶ امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی همین گروه سقوط کرد.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور