Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی رحمتی عصر امروز سه شنبه در هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در مسجد کبود برگزار شد گفت: هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور ۲۰ میهمان خارجی از کشورهای هند، پاکستان، آلمان، عراق، ترکیه، آذربایجان و آرژانتین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هجدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی ادامه داد: برگزاری مجالس روضه‌های خانگی یکی از برنامه‌هایی است که در این اجلاس مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی آغاز به کار هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی است.

رحمتی با بیان اینکه هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، پذیرای ۱۸۰ میهمان داخلی از استان‌های مختلف است توضیح داد: معرفی پیر غلامان به عنوان چهره‌های شاخص فرهنگی و دارای مرجعیت اجتماعی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری مذهبی است که یکی از اهداف مهم این اجلاس، بازنمایی رسانه‌ای پیر غلامان حسینی است.

وی افزود: خونخواهی سالار و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین، هویت اصلی مردمان این دیار است که با حماسه آفرینی خود در هشت سال جنگ تحمیلی، ستارگان درخشانی را تقدیم ولایت کردند.

کد خبر 5305058

منبع: مهر

کلیدواژه: عاشورای حسینی اجلاس پیرغلامان حسینی تبریز ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی اردبیل بیرجند واکسیناسیون تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی هجدهمین اجلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در این دیدار با تبریک هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زوخانه‌ای به توسعه هرچه بیشتر این ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش زوخانه‌ای در کنار پرورش جسمانی، ورزشی برای پرورش روح و بالا رفتن روحیه پهلوانی و جوانمردی است.

وی افزود: باید منش پهلوانی و جوانمردی در دیگر رشته‌ها نیز تقویت شود و ورزشکاران و جوانان دارای روحیه پهلوانی باشند.

امام جمعه یزد بیان داشت: مایه مباهات است که ورزش زورخانه‌ای سرشار از ارزش‌های دینی و فرهنگ غنی و آمیخته به عشق اهل بیت (ع) است، چیزی که در ورزش‌های وارداتی وجود ندارد.

ناصری ادامه داد: دشمنان امروزه در جنگ نرم روح و افکار جوانان ما را نشانه رفته اند و به دنبال دور کردن جوانان از ارزش‌ها هستند که تقویت این رشته و توسعه آن در جامعه آشنایی جوانان با ارزش‌ها و تقویت روحیه ایثار و جوانمردی در آنها می‌شود. 

در این نشست شال کسوت و مروج فرهنگ پهلوانی و ورزش زوخانه‌ای به آیت الله ناصری اعطا شد و از کهن کسوتان، پیشکسوتان، مرشدان پیشکسوت و خیرین ورزش زورخانه‌ای استان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد