Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد، رییس کل دادگستری کل استان کرمان در جریان بازدید از کارخانه تراکتورسازی عمران سیرجان گفت: در سال جاری ۲۱۷ پرونده حمایت قضایی از تولید در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان مطرح شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

او با اشاره به این مطلب که در هر ماه بین ۳ تا ۴ جلسه اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان کرمان برگزار می‌شود، ادامه داد: مشکل تعداد قابل توجهی از واحد‌های تولیدی استان تاکنون حل شده و برخی کارخانه‌ها از جمله کارخانه قند بردسیر در حال احیا و شروع به کار مجدد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان به بازدید خود از کارخانه تراکتورسازی عمران سیرجان اشاره و بیان کرد: در جریان سفر به شهرستان سیرجان جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برگزار و مشکلات و موانع پیش روی این فعالان اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

موحد تصریح کرد: بخشی از این مشکلات با پیگیری‌های استانی قابل حل است و رفع بعضی از این مشکلات نیز نیاز به پیگیری‌های سراسری و اصلاح دستورالعمل‌ها و قوانین کشوری دارد.

او خاطر نشان کرد: تمامی موارد مطرح شده در جلسه با فعالان اقتصادی سیرجان را به صورت کامل رسیدگی خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: اساس پیگیری‌های دستگاه قضایی استان و برگزاری جلسات تخصصی با حضور صاحب نظران کشوری بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان با سیستم بانکی حل شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سفر دو روزه به شهرستان سیرجان به منظور نظارت بر رعایت حقوق شهروندی بازدید‌هایی از مراجع انتظامی شهرستان و زندان این شهرستان انجام شده است.

موحد یادآور شد: در این بازدید‌ها درخواست‌های تعدادی از مددجویان زندان‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات آن‌ها صادر شد.

شایان ذکر است؛ کارخانه تراکتور سازی عمران سیرجان در سال ۸۰ تاسیس شده و انواع تراکتور‌های باغی، زراعی و شالیزار از ۲۰ الی ۱۶۰ اسب بخار را تولید می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری تراکتورسازی استان کرمان دادگستری استان کرمان عمران سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی معاونان دادگستری از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

وی با قدردانی از دستورات بیست‌ودوگانه ریاست قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: باید در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضائی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته‌اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضائی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 748358

دیگر خبرها

  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران