Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:03:25 GMT

شبکه مسلح قاچاق انسان در آذربایجان‌غربی متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۴۲۹۱

شبکه مسلح قاچاق انسان در آذربایجان‌غربی متلاشی شد

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) در این اطلاعیه آمده است: در درگیری که با اعضای این شبکه بوقوع پیوست پنج نفر از قاچاقچیان مسلح دستگیر و یک نفر از آنها به هلاکت رسید.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سه قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات و آلات و ابزار جرم از این شبکه کشف و ۳۰ نفر از اتباع گروگان گرفته شده آزاد شدند که آثار شکنجه در تمام بدن آنها مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: اعضای این باند  مسلح با گروگان گیری و شکنجه اتباع خارجی اقدام به شرارت و اخاذی از خانواده های قربانیان می‌کردند.

آذربایجان غربی دارای ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان از طریق جمهوری خودمختار نخجوان است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه قاچاق مرزبانی وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه قاچاق مرزبانی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز