Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی،  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من بار دیگر از میزبانی تاجیکستانی‌ها تشکر می کنم. خاطرات خیلی خوبی از این جا داریم و با همین خاطرات کشور دوستمان را ترک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی برای ما بود و کنترل این مسابقه را در اختیار داشتیم. خوب پاس داده و گردش توپ خوبی داشتیم.

گل‌محمدی درباره نقشه راه تیم پرسپولیس برای ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانی آسیا عنوان کرد: این پیروزی مبارک همه هواداران باشد، اما به برکت وجود هواداران و غیرت بازیکنان، استقلال تاجیکستان را بردیم. اگر غیر از این بود به مشکل می‌خوردیم. تقریباً یک ماه دیگر باید در دور بعدی بازی کنیم و در این مدت باید هم ریکاوری خوبی داشته باشیم و هم به این دلیل که لیگمان هنوز شروع نشده است مقداری به مشکل می‌خوریم. باید دیدار‌های تدارکاتی خوبی انجام بدهیم.

بازی شناوری برابر استقلال تاجیکستان ارائه کردیم 

او افزود: موقعیت خاصی به جز چند ضربه کرنر و یک یا ۲ ضربه ایستگاهی به حریف ندادیم. در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشتیم. شرایط بازی و چمن ورزشگاه کار را سخت کرده بود و استقلال تاجیکستان هم مقابل حریفانش بازی می‌کرد. به همین دلیل انگیزه فوق‌العاده‌ای داشت و ما توانستیم بر تمام این مشکلات غلبه کرده  و یک مسابقه شناور، خوب و رو به جلو را با تعداد پاس‌های زیاد انجام بدهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد: از تک تک بازیکنانم به دلیل شرایط سختی که  این بازی داشت تشکر می‌کنم. برای هر تیمی بازی کردن در این ورزشگاه با این وضعیت چمن و حضور هواداران حریف کار واقعاً سختی است، اما ما این کار سخت را به خوبی انجام دادیم. بار دیگر از تمام بازیکنان خود که با غیرت و مردانه بازی کردند تشکر کرده و این برد را به تمام هواداران خوب پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

او افزود: از طرفی در روز‌های فیفا دی بازیکنان ملی‌پوش خود را هم در اختیار نداریم و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. به ویژه این که در دور بعدی تیم‌ها قوی‌تر می‌شوند و شرایط سخت‌تر است. امیدواریم برای صعود به مرحله بعدی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.  

غیرت بازیکنان سلاح پنهان بازی با استقلال تاجیکستان بود 

سرمربی پرسپولیس درباره سلاح پنهانی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان گفت: یادم نمی‌آید در مورد سلاح پنهانی صحبت کرده باشم، اما غیرت بازیکنانم سلاح پنهانی این مسابقه بود. هرچه از سختی کار بگویم کسی نمی‌تواند آن را درک کند فقط من می‌دانم که بازیکنانم با چه شرایطی بازی می‌کنند. آن‌ها واقعاً در شرایط سختی کار می‌کنند. لیگ ایران تعطیل بود و بازی تدارکاتی خاصی نداشتیم. ملی‌پوشان خود را هم در اختیار نداشتیم. چمن ورزشگاه کارمان را سخت کرده بود و از طرفی بازی کردن حریف در خانه خود و مقابل هوادارانش جو وحشتناکی را برای  هر تیمی به وجود می‌آورد. کار سختی در بازی مقابل استقلال تاجیکستان داشتیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازیکنان من لایق و شایسته بهترین‌ها هستند. فقط می‌توانم یک تشکر خشک و خالی از آن‌ها انجام بدهم و کاری از دستم برنمی‌آید. ان‌شاءالله هواداران هم قدر این نفرات را بدانند که می‌دانند. امیدوارم باشگاه هم بتواند قدردان زحمات بچه‌ها باشد.

او درباره این که آیا پرسپولیس می‌تواند در این فصل به قهرمانی برسد، اظهار کرد: تیم خوبی داریم. هرچند از لحاظ امکانات با خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان قابل مقایسه نیستیم و امکاناتمان محدود است، اما یک موضوع را باور داریم و آن هم ایمان و باور داشتن به تیم است. هرچند هواداران کنار ما حضور ندارند، اما همیشه انرژی مثبت و انگیزه فوق‌العاده‌ای به ما می‌دهند.  

سرمربی پرسپولیس گفت: مسائل خیلی خوبی برای انگیزه گرفتن نداریم. هواداران ما واقعاً فوق‌العاده هستند و برای آن‌ها جانمان را هم می‌دهیم. از هیچ کوششی نمی‌گذریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دل هواداران شاد شود. این بزرگترین انگیزه‌ای است که می‌توانیم در تیم داشته باشیم. بازیکنان ما نشان دادند تا چه اندازه عاشقانه پرسپولیس را دوست دارند و برای ادامه کار انگیزه فوق‌العاده‌ای داریم.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس یک - استقلال تاجیکستان صفر / شاگردان یحیی تیم مرموز را حذف کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان استقلال تاجیکستان غیرت بازیکنان فوق العاده گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش باید از بازی امروز مقابل نساجی درس بگیرند.

طرفداری | اوسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر صحبت کرد.

اوسمار ویرا اظهار داشت:

می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی در ادامه افزود:

امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر تصریح کرد:

تقریباً می‌دانستیم حضور تماشاگران را، چون په په لوسادا قبلاً در نساجی بوده است و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل هم در ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آنها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت:

از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی (گل‌محمدی) شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت:

الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم